• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 7202اخبار امروز : 5
11

در راستای گسترش همکاری‌ها؛ مدیرکل کانون پرورش فکری با رئیس خانه صنعت‌، معدن و تجارت استان گلستان دیدار کرد

  • کد خبر : 30632
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
در راستای گسترش همکاری‌ها؛ مدیرکل کانون پرورش فکری با رئیس خانه صنعت‌، معدن و تجارت استان گلستان دیدار کرد

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در راستای گسترش همکاری‌ها، با رئیس خانه صنعت‌، معدت و تجارت استان دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این دیدار که با حضور الهه مقصودلو، معاون فرهنگی و سید احسان […]

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در راستای گسترش همکاری‌ها، با رئیس خانه صنعت‌، معدت و تجارت استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این دیدار که با حضور الهه مقصودلو، معاون فرهنگی و سید احسان مسلمی کارشناس روابط عمومی همراه بود، به معرفی ظرفیت‌های کانون به‌عنوان تخصصی‌ترین دستگاه دولتی ارائه دهنده خدمات فرهنگی،هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان پرداخت و اولویت‌های سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به خدمت‌رسانی کتابخانه‌های ‌سیار روستایی به مناطق کمتر توسعه یافته گلستان و این‌که فعالیت‌های کانون بواسطه حضور این کتابخانه‌ها در مناطق روستایی نیز ادامه دارد، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین در خرید و واگذاری خودرو شد و بیان کرد: با ایجاد این ظرفیت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان حاشیه‌نشین و روستاهای کمترتوسعه‌یافته که از فعالیت‌های متنوع کانون به نحو شایسته برخوردار می‌شوند، یکی از اولویت‌های کانون مرتفع می‌شود.

در ادامه رمضان بهرامی رئیس خانه صنعت‌، معدت و تجارت استان گلستان با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی دو بال هستند که بکدیگر را تکمیل می‌کنند، فعالیت‌های مجموعه عوامل کانون را در خدمت‌رسانی فرهنگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ستودنی دانست و اظهار داشت:نگاه ماه به طرح و برنامه‌های کانون به‌ویژه حمایت در راه‌اندازی مرکز سیار روستایی کانون مثبت است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد یک ظرفیت پایدار از بخش خیرین با هدف توسعه فرهنگی کودکان و نوجوانان گلستانی به‌عنوان شریک فرهنگی در راستای توسعه استان سهیم باشیم.

در پایان مقرر شد دو طرف برای برگزاری جلسات آینده برنامه‌ریزی نمایند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.