• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 7202اخبار امروز : 5
13

دبیرخانه صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان:۱۲۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی کرمان تخصیص یافت

  • کد خبر : 22223
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
دبیرخانه صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان:۱۲۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی کرمان تخصیص یافت

کیان سیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای تولیدی حتی با داشتن بدهی معوق و چک برگشتی حداکثر به میزان ۲۵ درصد از تسهیلات درخواستی، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. وی اظهار داشت: طبق آخرین گزارش دریافتی در شمال استان کرمان حدود ۴۳ طرح در قالب سرمایه ثابت […]

کیان سیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای تولیدی حتی با داشتن بدهی معوق و چک برگشتی حداکثر به میزان ۲۵ درصد از تسهیلات درخواستی، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی اظهار داشت: طبق آخرین گزارش دریافتی در شمال استان کرمان حدود ۴۳ طرح در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مصوب شده است که تاکنون تعداد ۳۰ واحد معرفی نامه خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت کرده اند.
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: تاکنون تسهیلات یک مورد پرداخت شده و سایر پرونده ها در مرحله تکمیل پرونده توسط بانک هستند.
وی گفت: طبق مصوبه کارگروه پیگیری، این مصوبات به صورت مشترک به شرکت شهرکهای صنعتی استان و خانه صنعت معدن و تجارت کرمان واگذار شده است و امید به آنکه با تعامل بوجود آمده بتوانیم آمار قابل قبولی در راستای پرداخت تسهیلات برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی داشته باشیم.
سیدی تصریح کرد: واحدهای واجد شرایط می توانند برای گرفتن تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنند که نسبت به منابع کارگروه رونق از سود پایین تری برخوردار است.
وی افزود: فعالان اقتصادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تسهیلات می توانند به سایت صندوق توسعه ملی مراجعه کنند یا با خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تماس بگبرند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.