• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 0
12

بانوی برگزیده صنعتگر در مداسم روز صنعت و معدن مطرح کرد : حضور ۲۵ درصدی زنان کشورمان در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ

  • کد خبر : 26425
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
بانوی برگزیده صنعتگر در مداسم روز صنعت و معدن مطرح کرد : حضور ۲۵ درصدی زنان کشورمان در شرکت های دانش بنیان و استارت آپ

بانوی برگزیده صنعتگر روز ملی صنعت و معدن گفت:حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد شرکت های دانش بنیان و استارت آپ را زنان سرزمینمان تشکیل داده اند. به گزارش شاتا، سهیلا سلحشور کردستانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با بیان این مطلب، افزود: نقش زنان در اقتصاد فعلی و دنیای مدرن در رشته […]

بانوی برگزیده صنعتگر روز ملی صنعت و معدن گفت:حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد شرکت های دانش بنیان و استارت آپ را زنان سرزمینمان تشکیل داده اند.

به گزارش شاتا، سهیلا سلحشور کردستانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با بیان این مطلب، افزود: نقش زنان در اقتصاد فعلی و دنیای مدرن در رشته های فنی و مهندسی بارز و منحصر به فرد است.

وی بیان کرد: در شرکت های دانش بنیان با استفاده از فناوری های مدرن قادر به تولید محصولات با ارزش افزوده بسیار بالایی هستیم که این مزیت آن ها است و شرکت های دانش بنیان‌ می توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند.

این بانوی صنعتگر گفت: شرکتی که من مدیریت آن را بر عهده دارم در حال حاضر ۸۰ محصول دانش بنیان در حوزه پزشکی را تولید می کند و ۳۵ ثبت اختراع بین المللی دارد و به ۱۵ کشور اروپایی صادرات داریم.

سلحشور کردستانی ادامه داد: ۸۵ نفر در شرکت دانش بنیان من فعال است که از برگزیدگان دانشگاهی کشور هستند، زنان نقش مهم مدیریتی در این شرکت دارند.

وی تصریح کرد: حدود ۴ تا ۵ هزار اشتغال غیرمستقیم توانستیم به وجود بیاوریم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر امکان ارتباط صنعت و دانشگاه را برایمان فعال کرد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=26425

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.