• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 7182اخبار امروز : 4
3
ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻣلی ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻫﻤﺖ ﺧﺎﻧﻪ ﺻﻨﻌﺖ، ﻣﻌﺪﻥ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺍﻳﺮﺍﻥ برگزار شد

ﻫﻔﺪﻫﻤﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻣلی ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ برگزار شد

  • کد خبر : 41841
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
ﻫﻔﺪﻫﻤﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻣلی ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ برگزار شد
ﻫﻔﺪﻫﻤﻴﻦ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ملی ﺗﻮﻟﻴﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻭ ﭘﺎﻧﺰﺩﻫﻤﻴﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﻌﺮفی ﭼﻬﺮﻩ‌ﻫﺎی ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﺻﻨﻌﺖ، ﻣﻌﺪﻥ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺕ دوشنبه 27 آذر ماه برگزار شد.

هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران به همت خانه صمت جوانان ایران و با حضور علی آقامحمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهدی برادران، معاون وزیر صمت، معاون مبارزه با جرایم سازمان یافته دادستانی کل کشور، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مهدی اسلام‌پناه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، مهدی سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و آرمان خالقی، قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، دوشنبه ۲۷ آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.

گفتنی است در جشنواره امسال ارزیابی متقاضیان بر اساس شاخص‌هایی در بخش‌های سرمایه‌گذاری، نوآوری و ثبت اختراع، تولید محصول دانش‌بنیان، تولید محصولات استراتژیک و اساسی، خودکفایی، ارزآوری و صادرات، استانداردسازی، مدیریت دانش، سیستم مدیریت روندها و فرآیندهای سازمانی، اشتغال پایدار و نیروی انسانی، سیستم مدیریت بهره‌وری، زنجیره ارزش و لجستیک، مدیریت هزینه و مسئولیت اجتماعی، صورت گرفت.

حسین زاهدی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان اعلام کرد: این تشکل با دو دهه فعالیت در عرصه کارآفرینی و تولید در کشور، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی داشته است.
این مقام بخش خصوصی در ادامه افزود: تا به حال خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با جذب بیش از ۱۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی و معرفی بیش از ۲ هزار جوان متخصص، نقش بسزایی در توسعه صنعت و معدن کشور ایفا کرده و ۱۶ دوره جشنواره تولیدکنندگان جوان را با موفقیت برگزار کرده است.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان گفت: “در خردادماه امسال، با برگزاری مجمع عمومی، اعضای هیئت مدیره جدیدی به ریاست این تشکل معرفی شدند. این هیئت مدیره با حضور جوانان کارآفرین و مجرب کشور راهبری تازه‌ای به فعالیت‌های این خانه خواهد داد.
وی تاکید کرد: اگرچه همکاری دولت و بخش خصوصی برای توسعه کشور ضروری است، اما بر اساس اصل مسئولیت مشترک، هر کدام از این دو باید کارکرد خود را با رعایت قوانین و مقررات روزآمد و دانش بنیان اجرا کنند. این تشکل به عنوان نماینده بخش خصوصی در پی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و تقویت نقش تشکل‌های بخش خصوصی در توسعه کشور عمل می‌کند.

در این همایش اهداف و برنامه‌های خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در غالب بیانیه‌ای با سرفصل‌های ماموریت، سند چشم‌انداز و اهداف تشریح شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=41841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.