• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
14

ورود خانه صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی برای احیای بخش تجاری شرکت پدیده

  • کد خبر : 15893
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
ورود خانه صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی برای احیای بخش تجاری شرکت پدیده

نائب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز نحوه همکاری مشترک برای احیای بخش تجاری این مجموعه را بررسی کردند . به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از خانه صمت خراسان در این دیدار مهندس حسینی در سخنانی با تاکید براستفاده بهینه […]

نائب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز نحوه همکاری مشترک برای احیای بخش تجاری این مجموعه را بررسی کردند .
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از خانه صمت خراسان در این دیدار مهندس حسینی در سخنانی با تاکید براستفاده بهینه از سرمایه های ملی بویژه بخش خصوصی اظهارداشت : پروژه پدیده به نوعی آبروی شهر مشهد در حوزه سرمایه گذاری است وباید به همت بخش خصوصی و دولتی این پروژه مهم هرچه سریعترتکمیل و به بهره برداری برسد .
وی ضمن اعلام آمادگی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی برای کمک به رونق بخشی به این مجموعه اظهارداشت:مجموعه خانه استان و ایران در کنار مدیران این پروژه است تا هرچه سریعتر به بهره برداری کامل برسد .
مهندس حسینی ضمن تاکید برای بستر سازی خانه صنعت معدن و تجارت برای حضور برندهای برتردر مجموعه پدیده تصریح کرد :در این خصوص پس از اعلام تمهیدات پیش بینی شده از سوی شرکت پدیده ، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت .

دکتر انتظاری مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز نیز در این دیدار با اعلام آمادگی کامل برای همکاری با واحدهای صنعتی استان درجهت عرضه کالاهای ایرانی گفت: با تمهیدات پیش بینی شده بخش تجاری این پروژه بزودی افتتاح و آغاز بکار خواهد کرد .
وی ادامه داد : مدل همکاری این مجموعه با واحدهای تولیدی تغییر کرده و امکان حضور مستقیم برندهای برتر استان با شرایط ویژه و بدون دریافت هزینه استقرار فراهم شده است .
وی ادامه داد : برای احیای این پروژه نیازمند حمایت خانه صنعت معدن و تجارت و سایر تشکلها هستیم .

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز از مذاکرات برای جذب برندهای ملی و بین المللی جهت فعالیت جدید حوزه تجاری پدیده شاندیز خبر داد .

وی با بیان اینکه هیئت مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز به تازگی افزایش سرمایه را مورد تصویب قرار داد و این افزایش سرمایه در سامانه سناپ اعمال می گردد، افزود: سرمایه شرکت ابنیه و ساختمان از هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال به ۱۱هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال و تعداد سهام نیز از یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون سهم به یازده میلیارد و ۲۵۰ میلیون سهم افزایش می یابد و به این ترتیب تعداد سهام به شش برابر می رسد و طبیعی است قیمت معاملاتی سهام به همین نسبت رقیق و کاهش یافته و قدرت خرید و مدیریت قیمت معاملاتی افزایش می یابد.

گفتنی است مدیران و هیئت عامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز این روزها علاوه بر درگیری با موضوع اتمام حسابرسی سال ۱۳۹۵ گروه شرکتهای پدیده، برگزاری مجامع شرکت ها، تعیین هیئت مدیره ها، افزایش سرمایه شرکت ابنیه و ساختمان و مسائل مربوط به سهم و سهام داری، در خصوص فعال کردن حوزه تجاری پدیده شاندیز جلسات فشرده منطقه‌ای و ملی را برگزار می کنند.

خبرهای موثق حاکی است پیست یخی پدیده شاندیز در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد مقدمات فعالیت گسترده اقتصادی و تجاری نیز فراهم خواهد گردید.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشورنیز به تازگی از حل تمام مشکلات شرکت پدیده شاندیز خبر داد و گفت: مشکل ساخت برج اقامتی و همچنین ارائه سهام این شرکت در بورس، به طور کامل برطرف شده است.
بابک دین پرست  افزود: مصوبات برای ورود سهام این شرکت به بورس، توسط شورای عالی بورس ابلاغ شده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.