• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7186اخبار امروز : 5
7

هجدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی

  • کد خبر : 32192
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
هجدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی

در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی،هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار ملی برگزار می گردد. به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار ملی علاوه بر سرلوحه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید و حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد […]

در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی،هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار ملی برگزار می گردد.
به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار ملی علاوه بر سرلوحه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در تحقق جهش تولید و حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد و تولید،راهکارهای کاربردی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و نقش بخش خصوصی در جهت رونق اقتصادی را بررسی و به معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر ملی می پردازد.
در جشنواره امسال علیرغم شیوع کرونا و وجود مشکلات اقتصادی،شاهد رشد مشارکت ۴۰ درصدی استان ها،افزایش ۳۰ درصدی گروه های صنعتی و معدنی و افزایش ۴۰ درصدی تعداد مشارکت کنندگان هستیم.
این جشنواره با حضور مقامات عالی کشوری ، مدیران شرکت های برگزیده و مدیران ارشد تشکل ها، بیست و هشتم بهمن ماه جاری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد محدود میهمانان در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=32192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.