• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
11

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از وزارت صنعت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن

  • کد خبر : 11767
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از وزارت صنعت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، این تقاضای تحقیق و تفحص در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با ۱۳۵ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر تصویب شد. سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تشریح این تقاضای تحقیق و تفحص گفت: این کمیسیون برای بررسی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، این تقاضای تحقیق و تفحص در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با ۱۳۵ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر تصویب شد.
سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تشریح این تقاضای تحقیق و تفحص گفت: این کمیسیون برای بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی در استان های همدان، مرکزی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی و سایر استان های دارای منابع معدنی اطلاعات لازم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد.
وی ادامه داد: اطلاعات لازم پس از این که از این وزارتخانه واصل شد در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار گرفت اما نظر به این که متقاضیان اطلاعات ارایه شده را کافی ندانستند موضوع را با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص و مسوول دستگاه اجرایی ذیربط مورد بحث وبررسی قرار داد که براساس رای اکثریت اعضا انجام تحقیق و تفحص در جلسه این کمیسیون به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=11767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.