• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 7194اخبار امروز : 0
14

مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن ، همراه با تجلیل از واحد های نمونه صنعت و معدن استان تهران

  • کد خبر : 31188
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۸
مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن ، همراه با تجلیل از واحد های نمونه صنعت و معدن استان تهران

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران بعد از ظهر دوشنبه ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم یادبود روز صنعت و معدن برگزار گردید. در این مراسم با حضور مقامات عالی استان ، از واحد های نمونه صنعت و معدن […]

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران بعد از ظهر دوشنبه ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم یادبود روز صنعت و معدن برگزار گردید.
در این مراسم با حضور مقامات عالی استان ، از واحد های نمونه صنعت و معدن استان تهران تقدیر شد.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران در این ائین ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم و تبریک روز صنعت و معدن به تلاشگران عرصه کار و تولید، تفویض اختیارات وزارت صمت به خانه های صنعت معدن و تجارت را نقطه عطفی در واگذاری تصدی گری دولتی به بخش خصوصی خواند و ابراز امیدواری کرد وظایفی دیگر در اینده نزدیک به بخش خصوصی واگذار شود.مهندس صادقی افزود همراهی و همکاری تشکل ها با دولت تضمین کننده تحقق جهش تولید خواهد بود.
در ادامه این مراسم مهندس پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از توسعه شهرک های صنعتی در این استان،مجموعه شرکت شهرک های صنعتی را خادم جامعه کار و تولید خواند.
سید محمد رضا مرتضوی نیز در ائین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان تهران اظهار داشت شیوع بیماری کوید ۱۹ نشان داد تولیدکنندگان و صنعتگران ایران اسلامی چگونه درکنار مدافعان سلامت پای کار حاضر شدند و اجازه ندادند قفسه فروشگاه ها از اجناس خالی و مانند برخی از کشور های بزرگ دنیا مردم با کمبود کالا مواجه شوند.
رئیس خانه صنعت معدن و تجارت تهران افزود دولت و مدیران صنعت و معدن بایستی بیش از پیش از تولیدکنندگان حمایت کرده و اجازه ندهند دشمنان ایران اسلامی تصور به زانو دراوردن این ملت را در ذهن خود بپرورانند.
دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت ایران نقش کارگران را در تولید با اهمیت خواند و افزود امروز شرایط زندگی کارگران در تهران بسیار سخت است و از کارفرمایان و متصدیان امر در دولت و مجلس خواست توجه ویژه ای به این قشر نمایند و از حاضرین درخواست کرد به افتخار کارگران که بدنه اصلی کار و تولید هستند لحظاتی ایستاده و انها را تشویق نمایند.
در پایان این مراسم تعدادی از واحد های نمونه صنعت و معدن استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=31188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.