• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 7178اخبار امروز : 4
10
ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز اظهار کرد

لزوم ترسیم نقشه جدید برای حوزه صنعتی و اقتصادی

  • کد خبر : 39961
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
لزوم ترسیم نقشه جدید برای حوزه صنعتی و اقتصادی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به فضای رشد و توسعه کشور، بر لزوم ترسیم نقشه جدید برای حوزه صنعتی و اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، “یونس ژائله” در سی و سومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: در حال حاضر با همت تلاشگران و صنعت‌گران استان خوشبختانه به نقاط قوتی دست یافته‌ایم که در آینده‌ای نزدیک اثرات آن را خواهیم دید.

وی با اشاره به اقدامات دولت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور تلاش می‌کند تا یک فضای جدیدی در دیپلماسی اقتصادی فراهم کنند تا رابطه تجارت با دنیا را به شرایط پیشین بازگردانده و دوره جدیدی را شروع کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه مشکلات بسیاری در دنیا داریم که همه این‌ها را به خوبی لمس می‌کنیم ولی باید چنان اقداماتی را اتخاذ کنیم تا شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم، گفت: از روزی که خانه صنعت و معدن ایجاد شده، همه موضوعات را بررسی کردیم و باز هم بعد از گذشت سالیان سال، شاهد مشکلاتی در برخی حوزه‌ها هستیم.

به گفته ژائله، لازم است یک نقشه راه جدید برای صنعت و اقتصاد ترسیم کنیم چرا که نقش اتاق‌های بازرگانی به‌خصوص خانه صنعت و معدن و ارتباطی تنگاتنگی که با اتاق دارند می تواند ارزنده باشد.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی سرمایه‌های نیروی انسانی از کشور خارج می‌شوند و نیروی کار آزموده کم می‌شود؛ این موضوعات به ما هشداری می‌دهند تا به این مهم کمی بیشتر توجه داشته باشیم.

ژائله با بیان اینکه باید تلاش ما در اتاق بازگانی و صنعت به سمت و سوی باشد تا بتوانیم در راستای صادرات اقدامات خوبی داشته باشیم، گفت: اگر بتوانیم منابع کشور را از محل‌های مختلف افزایش دهیم، طبیعتا خواهیم توانست وضعیت دپیلماسی را با دنیا بهبود ببخشیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=39961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.