• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
9

سهل آبادي: بانوان با انضباط بیشتری بنگاه های اقتصادی را مدیریت می کنند/ اخوان: نقش زنان در رونق اقتصاد و توسعه پایدار غير قابل انكار است

  • کد خبر : 17593
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
سهل آبادي: بانوان با انضباط بیشتری بنگاه های اقتصادی را مدیریت می کنند/ اخوان: نقش زنان در رونق اقتصاد و توسعه پایدار غير قابل انكار است

نشست پایان سال شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و بانوان فعال اقتصادی برگزار شد. به گزارش بازنيوز، سید عبدالوهاب سهل آبادی در اين نشست با اشاره به اینکه شورای عالی بانوان برای نخستین بار در کشور تشکیل شد ،گفت:با توجه به نتايج […]

نشست پایان سال شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و بانوان فعال اقتصادی برگزار شد.
به گزارش بازنيوز، سید عبدالوهاب سهل آبادی در اين نشست با اشاره به اینکه شورای عالی بانوان برای نخستین بار در کشور تشکیل شد ،گفت:با توجه به نتايج موفق اين شورا ، سایر اتاق های بازرگانی به دنبال ایجاد شورای عالی بانوان هستند.
وی داشتن انضباط را یکی از ویژگی بانوان در مدیریت بنگاه های اقتصادی دانست و گفت:بنگاه های اقتصادی که توسط بانوان مدیریت می شود با نظم و فعالیت دلسوزانه مدیریت می شود  .
وی موفقیت اتاق بازرگانی اصفهان در راه یابی به چهار اتاق بازرگانی جهان در سال ٢٠١٧ را ناشی از توجه به بانوان و جوانان دانست و گفت:رویکرد هیات نمایندگان این دوره توجه ویژه به جوانان و بانوان در تمامی عرصه هاست.
زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان نيز با اشاره به نقش مؤثر بانوان در جامعه و اقتصاد کشور گفت: شورای عالی بانوان با برگزاری دو همایش تحت عنوان دختران شهر فیروزه ای به شناسایی و استفاده از ظرفیت دختران توانمند اصفهان پرداخته است.
وی در ادامه افزود: همایش روز زن با حضور٤٠٠ شرکت کننده از جمله همایش های بزرگی بود که در سال جاری برگزار شد و بر اهمیت جایگاه زنان در اقتصاد و توسعه پایدار بیش از پیش تأکید گردید.
رئیس شورای عالی بانوان ادامه داد: چهار کمیته زیر مجموعه شورای عالی بانوان فعالیت می کنند که هر کمیته با حدود ٣٠ عضو، هفت جلسه در طول سال برگزار کرده است.
اخوان نسب، مشاوره در زمینه کسب و کار به بیش از ٦٠ نفر، برگزاری جلسات آموزشی در داخل و خارج از استان و بازدید از کارخانه ها، مراکز آموزشی و نمایشگاه های مختلف را از جمله اقدامات شورای عالی بانوان در سال ٩٦ عنوان کرد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.