• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
16

سهل آبادي:با تمام توان از استارتاپ ها حمایت می کنيم/ مسئولان فرایند ایجاد شغل را تسهیل کنند

  • کد خبر : 14258
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
سهل آبادي:با تمام توان از استارتاپ ها حمایت می کنيم/ مسئولان فرایند ایجاد شغل را تسهیل کنند

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه اتاق اصفهان از استارتاپ ها حمایت می کند، گفت: جوانان کارآفرین می توانند با گرفتن دست سایر جوانان آن‌ها را نیز مشغول به کار کنند. به گزارش بازنيوز ، سيد عبدالوهاب سهل‌آبادی در اولین سمینار بین‌المللی مدیریت کسب‌وکار با رویکرد اقتصادی مقاومتی در اصفهان اظهار […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه اتاق اصفهان از استارتاپ ها حمایت می کند، گفت: جوانان کارآفرین می توانند با گرفتن دست سایر جوانان آن‌ها را نیز مشغول به کار کنند.
به گزارش بازنيوز ، سيد عبدالوهاب سهل‌آبادی در اولین سمینار بین‌المللی مدیریت کسب‌وکار با رویکرد اقتصادی مقاومتی در اصفهان اظهار کرد: اگر روزی در جنگ نظامی ایثارگران و رزمندگان ایستادند و مقاومت کردند و شهید، جانباز یا آزاده شدند امروز در جنگ اقتصادی وظیفه خود را نیز باید به درستی انجام دهیم.
سهل آبادي بیکاری حتی یک جوان و فرزند شهدا را یک درد عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان نسبت به اشتغال فرزندان شهدا بی‌تفاوت باشند باعث تاسف است.
وی با بیان اینکه از پتانسیل ها و توانمندی های موجود باید بهترین استفاده را کرد، اظهار کرد: جوانان کارآفرین می توانند با گرفتن  دست سایر جوانان آن‌ها را نیز مشغول به کار کنند.
سهل‌آبادی با بیان اینکه اتاق اصفهان از استارتاپ ها حمایت می کند، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امارات پنج شرکت اصفهانی رتبه بالایی را کسب کردند؛ حتی تقاضای خرید طرح یکی از این فعالان را با قیمت بسیار بالا داشتند که مادر وی به او گفت راضی نیستم و باید این طرح را در داخل کشور اجرا شود و دلیلش را نیز احترام به شهدا و جانبازان عنوان کرد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه باید خلق ثروت کنیم، خطاب به  فرزندان شهدا گفت: همانگونه که پدران شما در جنگ سخت پیشتاز در نبرد بودند شما هم در جنگ اقتصادی پیشتاز باشید و افتخارآفرینی کنید.
وی جوانان کشور را جوانانی قابل و توانمند در عرصه ایجاد اشتغال و کار عنوان کرد و افزود: آن‌ها از مسئولان خواسته زیادی ندارد ، مسئولان فقط فرایند اشتغال را تسهیل کنید.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.