• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
9

سهل‌آبادي: اقدام مذبوحانه پیاده نظام روسیاه استکبار جهانی با هوشياري مردم شكست خورد

  • کد خبر : 15455
  • ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
سهل‌آبادي: اقدام مذبوحانه پیاده نظام روسیاه استکبار جهانی با هوشياري مردم شكست خورد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  با ارسال نامه‌هاي جداگانه‌اي به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي از تلاش‌هاي اين دو نهاد در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان قدرداني نمود. به گزارش بازنيوز، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با ارسال نامه‌هاي جداگانه‌اي به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي از […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  با ارسال نامه‌هاي جداگانه‌اي به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي از تلاش‌هاي اين دو نهاد در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان قدرداني نمود.

به گزارش بازنيوز، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با ارسال نامه‌هاي جداگانه‌اي به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي از تلاش‌هاي اين دو نهاد در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان  قدرداني نمود.

 

متن كامل اين نامه‌ها به شرح زير است:

بسمه تعالی
((مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا))
برادر گرامی سردار سرتیپ سلیمانی
فرمانده محترم سپاه صاحب الزمان  استان اصفهان
برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار معصوم بیگی
فرمانده  محترم نیروی انتظامی  استان اصفهان
با سلام و احترام
بار دیگر منافقین سیاه دل ، این پیاده نظام روسیاه استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی با سوءاستفاده از برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، بزدلانه سعی در برهم زدن امنیت و صلابت ایران اسلامی داشتند .
اما این حرکت مذبوحانه با حضور قهرمانانه و هوشیارانه ملت بزرگ ایران و دست پرتوان غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نيروي انتظامي  که رمز بقا و ثبات شان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است و اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق درآمیخته اند ، خنثی گردید.
برخود فرض دانستم به نمایندگی از جامعه کار و تولید از مجاهدت خالصانه، تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه حضرتعالی و هم سنگرانتان در خنثی نمودن این فتنه قدردانی نموده و برای همه این مردان جان برکف ، اجر اخروی و توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و اطاعت از منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت نمایم .

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.