• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
14

ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان خراسان رضوی آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 18030
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۱۶
ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان خراسان رضوی آغاز بکار کرد

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور دبیران تشکلهای عضو ستاد درخانه صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در این جلسه ابتدا دکتر ابراهیمی در سخنانی با بیان این که امسال نیز به مانند سنوات گذشته فرم انتخاب […]

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور دبیران تشکلهای عضو ستاد درخانه صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در این جلسه ابتدا دکتر ابراهیمی در سخنانی با بیان این که امسال نیز به مانند سنوات گذشته فرم انتخاب و ارزیابی واحدهای نمونه در اختیار تشکلها قرار می گیرد ، خواستار اطلاع رسانی گسترده به اعضاء و نیز ارائه نقطه نظرات پیشنهادی برای انتخاب واحدها و چگونگی برگزاری مراسم شد.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی با بیان اینکه واحدهای نمونه امسال طبق دستورالعمل صادره انتخاب و توسط ستاد معرفی خواهد شد گفت: حداقل ۳۰درصد از واحدهای نمونه جدید و ۳۰درصد از کل واحدهای برتر از شهرستانهای استان انتخاب خواهند شد.
وی افزود: فرم های مربوطه به زودی از طریق تشکلها در اختیار مدیران واحدهای صنعتی و معدنی قرار میگیرد و واحدها حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای تکمیل و تحویل فرم ها فرصت دارند.
در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات توسط آقایان دکتر مرادی دبیر انجمن مدیران، جهانپور نماینده شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، مهندس کامرانفر نماینده اتاق بازرگانی و مهندس کیومرثی نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان روسای کمیته چهارگانه ذیل ستاد انتخاب شدند.
گفتنی است فرم های واحدهای نمونه سال ۹۷در سایت خانه صنعت معدن و تجارت به ادرس http://khim.ir قابل دسترس است

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.