• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
18

رييس فدراسيون جهاني اتاق هاي بازرگاني: از تحولات جهان عقب نمانيم

  • کد خبر : 12359
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۳
رييس فدراسيون جهاني اتاق هاي بازرگاني: از تحولات جهان عقب نمانيم

دهمین اجلاس دو سالانه اتاق‌های بازرگانی جهان کار خود را با حضور ۹۰۰ مهمان از ۱۰۸ کشور و نمایندگانی از ۱۸۰ اتاق بازرگانی ‏سراسر جهان آغاز کرد. در مراسم افتتاحیه ريیس اتاق بازرگانی ایالت ‏NSW‏ که سیدنی در آن قرار گرفته به عنوان میزبان به ‏مهمانان خوش آمد گفت و بعد از آن حاضران شاهد […]

دهمین اجلاس دو سالانه اتاق‌های بازرگانی جهان کار خود را با حضور ۹۰۰ مهمان از ۱۰۸ کشور و نمایندگانی از ۱۸۰ اتاق بازرگانی ‏سراسر جهان آغاز کرد.
در مراسم افتتاحیه ريیس اتاق بازرگانی ایالت ‏NSW‏ که سیدنی در آن قرار گرفته به عنوان میزبان به ‏مهمانان خوش آمد گفت و بعد از آن حاضران شاهد اجرای موسیقی بومی استرالیا بودند. ‏
در این مراسم «پیتر میهوک» ريیس فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی،« جمال ایناش ویلی» ريیس کنفدراسیون اتاق های بازرگانی ‏آسیا و اقیانوسیه و «جان دنتون» معاون اول رئیس اتاق بازرگانی بین المللی هم سخنرانی کردند و پیام پرنس چالرز به عنوان ولیعهد ‏بریتانیای کبیر که استرالیا هم جزویی از آن است، پخش شد. در مراسم افتتاحیه،تيم اعزامی اتاق اصفهان به سرپرستی سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس اتاق بازرگاني اصفهان حضور دارند.
پیتر میهوک ريیس فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی در اين اجلاس گفت: در دنیای امروز که در آن زندگی می کنیم ‏چالش هایی برای اتاق های بازرگانی وجود دارد ولی در کنار آن موقعیت هایی هم هست. چالش اصلی اتاق های بازرگانی در ‏جهان این است که باید با سرعت تغییراتی که در جهان رخ می دهد همراه شود و از تغییرات عقب نیفتد. اتاق های بازرگانی باید با ‏تکنولوژی های جدید همراه شوند و همین طور در عضو گیری تنوع ایجاد کنند. اتاق ها باید با تغییر شکل و نوع آوری در تجارت هم ‏گام باشند و شرکت های جدید بتوانند عضو اتاق های بازرگانی شوند و اتاق ها سرویس های جدید و متفاوت ارائه دهند.
وي ادامه داد: ما به تاریخچه اتاق های بازرگانی که به ۴۰۰ سال قبل باز می گردد افتخار می کنیم ولی کلید موفقیت آینده ما در اتاق ‏های بازرگانی این است که توانایی رو به رو و همراه شدن با آینده را داشته باشیم. واقعیت برای همه ما این است که اگر در پذیرش ‏اعضا جدید، انعطاف،برنامه و ایده های جدید نداشته باشیم هیچ جایی در آینده نخواهیم داشت.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.