• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
8

رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دیدار با سفیر تایلند در ايران، تاکید کرد؛اصفهان يكي از مراكز گردشگري سلامت كشور به شمار مي آيد

  • کد خبر : 12572
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۳
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دیدار با سفیر تایلند در ايران، تاکید کرد؛اصفهان يكي از مراكز گردشگري سلامت كشور به شمار مي آيد

به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با سفیر تایلند در ایران و هیات همراه تصریح کرد:اصفهان مرکز گردشگری سلامت ایران به شمار می آید و گردشگران سلامت تایلندی می توانند از مراکز درمانی پیشرفته اصفهان با کمترین هزینه برای درمان بیماری های خود استفاده کنند. رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با اشاره به […]

به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار با سفیر تایلند در ایران و هیات همراه تصریح کرد:اصفهان مرکز گردشگری سلامت ایران به شمار می آید و گردشگران سلامت تایلندی می توانند از مراکز درمانی پیشرفته اصفهان با کمترین هزینه برای درمان بیماری های خود استفاده کنند.
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با اشاره به رشد چند برابري ورودگردشگران خارجی به اصفهان درشش ماهه گذشته ، گفت: اصفهان با داشتن آثار تاریخی، جاذبه های فرهنگی و مراکز صنعتی می تواند روابط نزديكي با همه ملل از جمله مردم تایلند داشته باشد.
سهل‌آبادی حضور دانشجویان تایلندی در اصفهان را فرصت مناسب برای آشنایی آنان با فرهنگ و جاذبه های تاریخی این شهر برشمرد و گفت: مراکز آموزش عالی اصفهان پذیرای دانشجویاني از برخي از كشورهاي دنيا از جمله تایلند هستند و اميدواريم جذب دانشجويان به دانشگاه ها روند رو به رشدي داشته باشد.
وی محصولات کشاورزی استان اصفهان را یکی ديگر از مزیت های برجسته استان برشمرد و گفت: اصفهان و تایلند در بخش محصولات کشاورزی از جمله سیب می توانند مبادلات گسترده ای با هم برقرار کنند.
وی یکی از وظایف سفرای خارجی را برقراری روابط اقتصادی بین بازرگانان و تجار دو طرف عنوان كرد و گفت: رایزنان بازرگانی سفارت تايلند مي توانند با شناسایی بازرگانان و توليدات دو كشور، زمینه آشنایی و همکاری فعالان اقتصادي دو طرف را فراهم کنند.
کالایانا ویپاتی پومی پراتس(Kallayana vipattipumiprates) سفیر تایلند در ایران نيز در این دیدار از آمادگی سفارت تایلند برای برقراری روابط تجاری بین اصفهان و تایلند خبر داد و گفت: آشنایی بازرگانان با ظرفیت های موجود می تواند سطح همکاری های اقتصادی دو طرف را افزایش دهد .
وی به تحصیل چند دانشجوی تایلندی در دانشگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران شناخته می شود و تایلند خواستار توسعه همکاری اقتصادی و فرهنگی با این شهر است .
وی حضور پیروان ادیان الهی در اصفهان را نمونه موفق همزیستی مسالمت آمیز ادیان برشمرد و گفت:فعالیت کلیساها،کنیسه هاوآتشکده های زرتشتی در كنار مساجد نمونه اي کم نظیر در سطح جهان است .

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.