• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
8

رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران : شرايط تغيير نكند با موج جديدي از ركود رو به رو مي شويم/دولت به معيشت كشاورزان اصفهان توجه كند

  • کد خبر : 17527
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۰۶
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران : شرايط تغيير نكند با موج جديدي از ركود رو به رو مي شويم/دولت به معيشت كشاورزان اصفهان توجه كند

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اگر دولت سال آینده بانک ها را تشویق به فریز بدهی واحدهای تولیدی نکند شاهد تعطیل شدن این واحدها خواهیم بود . به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در گردهمایی پايان سال اتاق بازرگانی كه با حضور بيش از هزار نفر از فعالان اقتصادي، مديران سازمان ها و […]

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اگر دولت سال آینده بانک ها را تشویق به فریز بدهی واحدهای تولیدی نکند شاهد تعطیل شدن این واحدها خواهیم بود .
به گزارش بازنيوز،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در گردهمایی پايان سال اتاق بازرگانی كه با حضور بيش از هزار نفر از فعالان اقتصادي، مديران سازمان ها و نهادها دولتي و روساي تشكل هاي بخش خصوصي استان اصفهان برگزار شد،گفت:دیون واحدهای کوچک و متوسط به بانک ها در شرایطی که از دولت طلبکار هستند بایستی فریز شود و استهمال بدهی راه حل مناسبي براي حل مشكل آنان نیست.
سهل آبادی گفت:روزی نیست که خبر تعطیلی کارخانه ای را نشنوم و مسوولین باید فکر اساسی برای این واحدها کنند.
وی از مسوولین استان اصفهان خواست موانع و مشکلات و همچنین راهکارهای اجرایی را به اعضاي هيات دولت منتقل کنند و افزود:بررسی علت تعطیلی واحدهای تولیدی و اتخاذ تدابیر اثرگذار و سريع می تواند واحدهای نیمه فعال را احیا کند.
وی با اشاره به پیگیری استاندار اصفهان در حل مسایل و مشکلات تولید و صنعت گفت:آقای مهرعلیزاده قاطعانه پیگیر حل مسایل اقتصادی استان است و اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در نيز آماده هرگونه همکاری با مسوولین برای حل مسایل  اقتصادی مي باشند..
سهل آبادی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعالیت کمیسیون های ١١ گانه و شورای عالی جوانان و بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:هر یک از کمیسیون های اتاق در زمینه های تخصصی با برگزاری جلسات منظم برنامه ها و فعاليت هاي خود را پیگیری می کنند.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست بخش آموزش،روابط عمومی و دفتر محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان در سطح کشور گفت:اتاق بازرگاني اصفهان در سال جاری توانست در بین چهار اتاق بازرگاني برتر جهان قرار گیرد .
وی اضافه کرد:تولیدکنندگان در شرایطی که سالانه میلیاردها دلار کالا به صورت رسمی و غیر رسمی وارد بازار کشور می شود ،رقابت نابرابری با تولیدکنندگان خارجی دارند.
وی با انتقاد از رویه سازمان تامین اجتماعی در عدم تمديد دفترچه بیمه کارگران واحدهای تولیدی که نتوانسته اند حق بیمه پرداخت کنند،افزود:توقیف کردن نشان تجاری یک واحد تولیدی بابت بدهی بیمه ای قابل تامل است .
رییس اتاق بازرگانی اصفهان به نوسانات نرخ ارز طی یک ماهه اخیر اشاره کرد و گفت:وقتی نرخ ارز در چند ساعت چندین درصد افزایش می یابد چگونه یک تولید کننده می تواند برای یک ماه آینده خود برنامه ریزی کند و تمام آثار منفی این نوسانات ارزی به تولید کننده داخلی منتقل می شود.
سهل آبادی با اشاره به چالش مالیات بر ارزش افزوده برای فعالان اقتصادی گفت:تمام بار این مالیات بر دوش تولیدکننده قرار گرفته است و این رویه متاسفانه همچنان ادامه دارد .
وی به بحران آب در استان اصفهان نيز اشاره كرد و گفت:عمده ترین مصرف آب، شرب شهروندان است و دولت بایستی مساله معیشیتی کشاورزان را حل کند .
وی راه اندازي پروژه تونل سون کوهرنگ را مطالبه ٢٠ ساله مردم استان اصفهان از دولت دانست و گفت:این طرح بایستی ٢٠ سال پیش به اتمام می رسید و همچنان مردم اصفهان منتظر افتتاح آن هستند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=17527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.