• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
9

روحانی در همایش تجلیل از کارگران: عده ای از وزرا در دولت نوای ناامیدی سر می‌دهند

  • کد خبر : 18303
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
روحانی در همایش تجلیل از کارگران: عده ای از وزرا در دولت نوای ناامیدی سر می‌دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه در ذهن من نسبت به برخی از وزرای دولت تقسیم بندی وجود دارد، گفت: عده ای از وزرا از اول سال نوای ناامیدی سر می دهند و صحبت های آنها ناامیدانه است. به گزارش بازنيوز از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در بیست و نهمین جشنواره […]

رئیس جمهور با بیان اینکه در ذهن من نسبت به برخی از وزرای دولت تقسیم بندی وجود دارد، گفت: عده ای از وزرا از اول سال نوای ناامیدی سر می دهند و صحبت های آنها ناامیدانه است.

به گزارش بازنيوز از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در بیست و نهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران که به مناسبت هفته کارگر در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت به ما می گوید مسیر و آینده درخشان برای بشریت است، اظهار داشت: این تفاوت ما معتقدین به امام دوازدهم با دیگران است. عده ای آینده تاریخ را تاریک می بینند و این تفکر را دارند که روز دیگر روز بدی است و سال آینده سال تاریکی است.

وی افزود: این تفکر با منطق و اعتقادات ما سازگار نیست؛ چراکه همیشه یک مؤمن و مسلمان باید معتقد به گشایش های روزهای آینده باشد و هیچ عملی بالاتر از انتظار گشایش نیست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه غمناک بودن نسبت به آینده هیچ سودی را عاید انسان نخواهد کرد، اظهار داشت: در ذهن من نسبت به برخی از وزرای دولت یک تقسیم بندی در خصوص آنها وجود دارد، عده ای از وزرا از اول سال نوای نا امیدی سر می دهند و صحبت های آنها نا امیدانه است. چند نفر هم داریم که امیدوارانه سخن می گویند و همواره پیشنهادات خوبی هم ارائه می دهند.

روحانی ادامه داد: مرحوم هاشمی رفسنجانی مرد بسیار امیدواری بود؛ گاهی به ایشان می گفتم که امید شما خیلی زیاد است و او می گفت در شش سالی که در زندان بودم هیچ شبی نخوابیدم، مگر اینکه تصور کنم فردا آزاد خواهم شد. این روحیه در فراز و نشیب های جنگ نیز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه امیدواری نسبت به آینده مسئله بسیار مهمی است، گفت: یکی از توطئه های دشمن علیه ملت ایران ایجاد یاس و ناامیدی برای کشور است. شخصی که اخیرا در آمریکا سمتی گرفته و انسان بددهنی نسبت به ایران است، از سال گذشته می گوید که جمهوری اسلامی ایران، چهلمین سال انقلاب خود را نخواهد دید. به کوری چشم او ما وارد چهلمین سال انقلاب شدیم و با امید و تحرک بیشتر سالمان را به پایان می بریم و در ۲۲ بهمن با مشارکت گسترده مردم چهلمین سالگرد انقلاب را پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس جمهور، عنوان کرد: ملت ایران ملتی با فرهنگ چندین هزار ساله است که عاشق قرآن و خاندان رسالت بوده و بزرگترین خدمات را میهن، دین و اسلام انجام داده است.

روحانی با بیان اینکه نیمه شعبان و میلاد امام زمان به معنای امید به آینده است، اظهار داشت: انتظار مظهر امید و امیدواری نسبت به آینده است؛ دوران حکومت امام زمان دوران امنیت، عدالت، ریشه کن کردن ظلم است.امید به آینده معنای عدم برنامه ریزی برای آینده را نمی دهد، امید به ما روحیه و نشاط می دهد.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی از کارگران و کارآفرینان آغاز می شود و در راه تحقق این شعار همه باید دست به دست هم دهیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.