• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
9

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس: دلیلی برای دادگاهی کارآفرین واقعی نیست/ حمایت از سرمایه گذار

  • کد خبر : 18350
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس: دلیلی برای دادگاهی کارآفرین واقعی نیست/ حمایت از سرمایه گذار

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: هیچ دلیلی برای دستگیری و زندانی کردن کارآفرین و سرمایه گذار واقعی نیست زیرا اگر اشتغال نباشد مشکلات اجتماعی بیشتر خواهد بود. به گزارش خبرنگار مهر، سهراب شرفی عصر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال، اقتصادی و سرمایه گذاری فارس با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: هیچ دلیلی برای دستگیری و زندانی کردن کارآفرین و سرمایه گذار واقعی نیست زیرا اگر اشتغال نباشد مشکلات اجتماعی بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب شرفی عصر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال، اقتصادی و سرمایه گذاری فارس با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار تنها دولت مسئولیت ندارد بلکه قوه مقننه و قضاییه نیز باید حمایت های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اینکه رئیس کمیسیون اجتماعی از تعداد کارفرمایان دستگیر شده سوال می کند جای تعجب است که به چه دلیل اشتغال آفرین باید دستگیر و روانه زندان شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس یادآور شد: کسیکه با این وضعیت اقتصادی حاضر به ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری است باید حمایت شود نه با اینگونه تفکر سدی در مقابلش ایجاد کرد.

شرفی تاکید کرد: خوشبختانه در استان فارس هماهنگی و اتحاد مناسبی میان دولت و بخش خصوصی وجود دارد و اگر هم مشکلی برای تولید و اشتغال مطرح است باید در سطح کشور پیگیری کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.