• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
10

دکتر ابراهیمی : توسعه اشتغال ناهنجاری های اجتماعی را محو می کند

  • کد خبر : 18894
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
دکتر ابراهیمی : توسعه اشتغال ناهنجاری های اجتماعی را محو می کند

مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی ورزشی مراکز ماده ۱۶ معتادان متجاهر با حضور دبیرخانه صنعت ومعدن وتجارت خراسان رضوی ،مدیرعامل واحدهای مهتا توس ،عالیس جام رمضان وفتح خرمشهر برگزار شد . به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ؛ دکتر ابراهیمی در این مراسم ،توسعه اشتغال را نسخه ناهنجاری های اجتماعی دانست […]

مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی ورزشی مراکز ماده ۱۶ معتادان متجاهر با حضور دبیرخانه صنعت ومعدن وتجارت خراسان رضوی ،مدیرعامل واحدهای مهتا توس ،عالیس جام رمضان وفتح خرمشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ؛ دکتر ابراهیمی در این مراسم ،توسعه اشتغال را نسخه ناهنجاری های اجتماعی دانست و بر عزم خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی برای ایجاد فرصتهای شغلی پایدار ویژه مددجویان تاکید کرد

وی خاطر نشان کرد: مسئله‌ی مهم پاک‌شدگان پس از ترخیص از کمپ، ماندگاری پاکی آنها است که اشتغال آنها این موضوع را تضمین میکند .
وی با بیان اینکه این افراد، غالبا از سوی خانواده و جامعه طرد شده‌اند گفت:‌ باید مراکزی تعریف کنیم که اینها دوباره سیر جامعه‌پذیری و زندگی عادی را در پیش بگیرند و این امر مستلزم ورود تشکلها وخیرین است زیرا اعتبارات دولتی برای این مسئله، کافی نیست.

گفتنی است بنا به گفته معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی در صورت مشارکت و همکاری خیرین، تعداد خانه‌های بین راهی استقلال پاک‌شدگان اعتیاد مشهد به ۲۰ واحد افزایش می یابد .

مسعود هنربخش افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر در ۱۱ کمپ اجباری ترک اعتیاد در مشهد دوران بازپروری را می‌گذرانند و ۴ واحد بین‌راهی نیز به پاک‌شدگان خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: در نشست خیرین، صحبت‌های بسیار مفیدی از سوی کارآفرینان که غالبا در بخش صنعت و تجارت مشغول فعالیت هستند مطرح شد و مقرر گردید از این پس، گروه‌های دیگری از این عزیزان برای بازدید از فرایند نگهداری و درمان معتادان متجاهر بازدید داشته باشند تا زحمات دولت و بهزیستی برای این امر را بدانند.

وی تأکید کرد: با خیرین و کارآفرینان به تفاهم رسیدیم که در هر مقطع زمانی، بهبودیافتگان مراکز اجباری که غالبا دارای مهارت‌های فنی بالایی هستند در مراکز صنعتی و تولیدی بکارگیری شوند تا زندگی آنها به روال عادی برگردد و آنها بتوانند در خانواده پذیرش شوند .

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.