• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
10

در هفت ماه امسال؛ صدور ۱۷۸۶ فقره پروانه بهره برداری ایجادی با ۳۰ هزار و ۸۴۷ فرصت شغلی

  • کد خبر : 15878
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۵:۳۴
در هفت ماه امسال؛ صدور ۱۷۸۶ فقره پروانه بهره برداری ایجادی با ۳۰ هزار و ۸۴۷ فرصت شغلی

یک هزار و ۷۸۶ فقره پروانه بهره برداری ایجادی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه در استان های مختلف کشور، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صادر شده است. براساس گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت ،پروانه بهره برداری ایجادی برای راه اندازی واحدهای جدید صنعتی صادر می شود. تعداد […]

یک هزار و ۷۸۶ فقره پروانه بهره برداری ایجادی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه در استان های مختلف کشور، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور صادر شده است.

براساس گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت ،پروانه بهره برداری ایجادی برای راه اندازی واحدهای جدید صنعتی صادر می شود.
تعداد پروانه های بهره برداری ایجادی یاد شده در مقایسه با پارسال سه درصد رشد نشان می دهد. این رقم در سال گذشته هزار و ۷۳۴ فقره مجوز بوده است.
برپایه این گزارش، ارزش سرمایه مجوزهای صادره در این مدت ۱۰۷ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد داشته است.
همچنین، میزان اشتغال این مجوزها ۳۰ هزار و ۸۴۷ نفر پیش بینی شد که در مقایسه با هفت ماه پارسال با ۲ درصد رشد همراه بوده است.
به گزارش ایرنا، بیشترین تعداد پروانه های بهره برداری ایجادی صادره در کشور در این مدت، مربوط به استان اصفهان با ۱۶۱ فقره بوده و پس از آن استان های آذربایجان شرقی با ۱۲۷ فقره و استان تهران با ۱۲۰ فقره مجوز قرار دارند. استان کهگیلویه و بویر احمد نیز با ۶ فقره مجوز کمترین تعداد را به خود اختصاص داده است.
در هفت ماه امسال، مجموع مجوزهای صادره در مناطق آزاد و ویژه کشور نیز ۹۴ فقره بوده که منطقه ویژه اقتصادی با ۲۲ فقره در صدر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.