• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
10

در نشست مشترک قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان بررسی شد ؛ تسهیلات ویژه دولت برای شرکتهای ایرانی در عمان

  • کد خبر : 18870
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
در نشست مشترک قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان بررسی شد ؛ تسهیلات ویژه دولت برای شرکتهای ایرانی در عمان

در نشست مشترک قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیر هلدینگ ربوع العاصمه عمان چگونگی حمایت از فعالیتهای واحدهای تولیدی کشورمان در مرکز تجارت ایرانیان در عمان بررسی شد . به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن تجارت خراسان رضوی در این نشست […]

در نشست مشترک قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیر هلدینگ ربوع العاصمه عمان چگونگی حمایت از فعالیتهای واحدهای تولیدی کشورمان در مرکز تجارت ایرانیان در عمان بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن تجارت خراسان رضوی در این نشست قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد :شرکتهایی که در مرکز تجاری عمان مستقر شوند ۲۰ تا ۳۰ درصد از هزینه هایشان را پرداخت میکنیم.

خسرو تاج با اشاره به اقدامات خوب کشورمان درایجاد مرکز تجارت ایراینان در عمان اظهارداشت : از حضور شرکتهای ایرانی در مرکز تجاری عمان استقبال میکنیم.
در این نشست دکتر استادی هم گزارشی از فعالیتهای خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص راه اندازی مرکز تجارت ایرانیان در عمان ارایه نمود .

گفتنی است در پی آغاز ثبت نام از واحدهای تولیدی و شرکتهای دانش بنیان برای حضور در این مرکز، تعداد قابل توجهی از شرکتهای صادرات محور ثبت نام کرده اند.
پروژه راه اندازی مرکز تجارت ایرانیان در مسقط پس از مطالعات لازم، مذاکرات و ایجاد زیرساختها توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری و بزودی طی آئینی مورد بهره برداری قرار میگیرد.

این مرکز مجهز که به کانونی برای صادرات کالاهای برتر ایرانی تبدیل خواهد شد، ۵ هزار مترمربع وسعت داشته و دارای امکاناتی چون انبار، خطوط ارتباطی، محل اسکان، ترانسپورت، ترخیص و تحویل کالا، دفاتر تجاری و سایر امکانات لازم است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.