• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
13

برگزاری اولین جلسه کلینیک کسب و کار در استان یزد

  • کد خبر : 18269
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
برگزاری اولین جلسه کلینیک کسب و کار در استان یزد

اولین جلسه کلینیک کسب و کار استان یزد با حضور محمد رضا علمدار؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، حیدر عظیمی؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، علی اکبر کلانتر؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و ذبیح زارع؛ معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي استان و جمعی از مدیران […]

اولین جلسه کلینیک کسب و کار استان یزد با حضور محمد رضا علمدار؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، حیدر عظیمی؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، علی اکبر کلانتر؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و ذبیح زارع؛ معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي استان و جمعی از مدیران اجرایی و مشاورین حوزه کسب و کار در محل اداره صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار شد.
⭕به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، این جلسه در چارچوب اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و عارضه یابی واحدهای کسب و کار در استان یزد برگزار شد.
⭕در این جلسه اعضای شورای راهبردی کلینیک که متشکل از رئیس سازمان صمت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و رئیس خانه صمت بودند، انتخاب و معرفی شدند. همچنین معاون صنایع صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي استان به عنوان دبیر جلسات منصوب شد.
🔴گفتنی است یکی از فعالیت های عمده در زمینه تجاری سازی محصولات و خدمات، انجام فعالیتهایی می باشد که به توسعه فرایندهای کسب و کار شرکت ها و افراد کارآفرین و ایده پرداز کمک نماید. همچنین کلینیک کسب و کار استان یزد با هدف کمک و ارتقاء توانمندیهای فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکتها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده است. لذا این مرکز درصدد است تا با بهره گیری از مشاوران و صاحب نظران خبره در زمینه های تخصصی مختلف تسهیل گر این موضوع باشد. در این بخش خدمات مختلف در حوزه آموزش های کاربردی در زمینه کسب و کار و نیز مشاوره در موضوعات مختلف و مرتبط با مسائل سازمانی و عارضه یابی آنها ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.