• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
11

امروز در اهواز انجام شد ؛گام مهم محققان خانه صنعت معدن وتجارت خراسان وکارشناسان المانی برای رفع معضل قدیمی کارخانجات خمیر مایه کشور

  • کد خبر : 18134
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
امروز در اهواز انجام شد ؛گام مهم محققان خانه صنعت معدن وتجارت خراسان وکارشناسان المانی برای رفع معضل قدیمی کارخانجات خمیر مایه کشور

با هدف بررسی چالش های زیست محیطی و کنترل پساب کارخانجات خمیرمایه کشور نشستی مشترک با حضور مسوولان مرتبط و کارشناسان و مدیران شرکت المانی در اهواز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ؛ در نشست مشترک مدیران خانه صنعت معدن و تجارت استان با کنسرسیوم نفت و […]

با هدف بررسی چالش های زیست محیطی و کنترل پساب کارخانجات خمیرمایه کشور نشستی مشترک با حضور مسوولان مرتبط و کارشناسان و مدیران شرکت المانی در اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ؛ در نشست مشترک مدیران خانه صنعت معدن و تجارت استان با کنسرسیوم نفت و انرژی شرق(eoe)،سندیکای خمیرمایه و مدیران شرکت المانی عضو eoe ،موضوع پساب کارخانجات خمیرمایه که یک دغدغه زیست محیطی بزرگ ملی است، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد .
در این نشست پیشنهادات تخصصی خانه صنعت معدن و تجارت توسط دکتر استادی ، دکتر محمودی و دکتر ابراهیمی و شرکت آلمانی ENVIRO CHEMIEارایه شد.
صنعت خمیرمایه کشور بدلیل ماهیت خاص پساب کارخانه ها و فرایند بسیار پیچیده تصفیه از دیرباز با چالش تصفیه پساب روبرو بوده و از سالیان گذشته با وجود تمامی تلاشهای صورت نتیجه ای که منجر به رضایت تولیدکنندگان و سازمان محیط زیست گردد، حاصل نشده است .
با توجه به اعلام محققین در خصوص دستیابی به نتایج مطلوب در آزمایشات بر روی پسابها در تستهای آزمایشگاهی که همراه با فناوری های نوین بوده است ؛تولیدکنندگان امیدوار هستند که با همکاری مشترک میان محققان خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی،کنسرسیوم نفت و انرژی شرق(eoe)،سندیکای خمیرمایه و محققان و شرکتهای آلمانی در بعد صنعتی این معضل برای همیشه رفع گردد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با سلام و درود ممنون از محتوای مفیدی که درون وب سایت قرار میدین موفق باشین

  2. سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی
    دارید.ممنون

  3. سپاس از وبسایت کاربردی و مفیدتون ..محتوا و مطالبی که به اشتراک میزارید بسیار آموزنده ست .. همیشه موفق و سربلند باشید

  4. ممنون از وب سایتون

  5. مطلب مفیدی بود، با سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.