• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

افتتاح ۲ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵۸۶ میلیارد تومانی در اردکان یزد

  • کد خبر : 16458
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
افتتاح ۲ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵۸۶ میلیارد تومانی در اردکان یزد

به گزارش ایرنا، یکی از طرح های بهره برداری شده، کارخانه فولاد چادرملو به ظرفیت ۹۵۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۸۸۶ میلیارد تومان است. این واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردکان در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار احداث شده و در تولید انواع شمش ، فولاد ساده و کربنی فعالیت دارد که با افتتاح […]

به گزارش ایرنا، یکی از طرح های بهره برداری شده، کارخانه فولاد چادرملو به ظرفیت ۹۵۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۸۸۶ میلیارد تومان است.
این واحد تولیدی در شهرک صنعتی اردکان در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار احداث شده و در تولید انواع شمش ، فولاد ساده و کربنی فعالیت دارد که با افتتاح آن زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم شد.
همچین با حضور معاون اول رئیس جمهوری واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی سرو چادرملو اردکان به بهره‌برداری رسید.
ظرفیت اسمی این نیروگاه ۴۹۲ مگاوات ساعت است که با ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث شد و با افتتاح آن زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از جویندگان کار در منطقه فراهم شده است.
این نیروگاه بعد از شهر اردکان و در کیلومتر ۱۵ جاده تهران قرار دارد.
معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق رئیس سازمان میراث فرهنگی و چهار تن از وزیران امروز برای افتتاح چند طرح وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند و مورد استقبال استاندار و تعدادی از مدیران قرار گرفتند.
رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید علی رضا آوایی وزیر دادگستری و علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اسحاق جهانگیری را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.
علاوه بر ۲ طرح یادشده که به بهره برداری رسید، طرح توسعه صنایع لاستیک تولیدکننده تایرهای رادیال سیمی سواری، تایرهای رادیال سیمی مینی بوس و وانت در استان یزد افتتاح می شود.
واحد تولیدی یاس کیسه تولید کننده انواع گونی و نخ نیز در میبد ، بازدید از سایت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق و معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز و شرکت در شورای اداری استان یزد از دیگر برنامه های سفر اسحاق جهانگیری و هیات همراه است.
در دهه فجر در مجموع ۶۳۵ پروژه با ۲۲هزار میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، انرژی، مخابراتی، کشاورزی، صنعتی ، گردشگری، فرهنگی، بهداشتی و دامداری در استان یزد به بهره‌ برداری می رسد که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال سه هزار نفر و ۱۹۲ نفر ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.