• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

وزارت صنعت: ۳۰ درصد تولیدکنندگان موفق به دریافت تسهیلات شدند

  • کد خبر : 15400
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
وزارت صنعت: ۳۰ درصد تولیدکنندگان موفق به دریافت تسهیلات شدند

در حالی نزدیک به دو ماه به پایان سال جاری مانده است که وزارت صنعت اعلام کرده تا ۹ دی ماه امسال ۳۰ درصد از تولیدکنندگان موفق به دریافت تسهیلات شده اند. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار خبری تحت عنوان “وام تولید فقط به ۱۳ […]

در حالی نزدیک به دو ماه به پایان سال جاری مانده است که وزارت صنعت اعلام کرده تا ۹ دی ماه امسال ۳۰ درصد از تولیدکنندگان موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار خبری تحت عنوان “وام تولید فقط به ۱۳ درصد تولیدکنندگان رسید” به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

متن توضیحات وزارت صنعت به شرح زیر است:

با توجه به آخرین آمار ارائه شده از مدیر طرح اعطای کمک های فنی و اعتباری صنایع به تاریخ ۹۶٫۱۰٫۹ ، از مجموع ۴۱۷۳۵ درخواست واصله از واحدهای تولیدی، ۱۹۵۷۰ بنگاه به بانک های عامل معرفی شده و تعداد ۱۲۴۸۰ بنگاه موفق به دریافت ۸۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

گفتی است میزان هدف گذاری انجام شده برای پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است که پیشرفت حاصله در این طرح بالغ بر ۴۳ درصد است. ضمنا گزارش تهیه شده توسط آن خبرگزاری مربوط به ۷۰ روز قبل از زمان درج خبر۹۶٫۱۰٫۳ است. آمار طرح به صورت روزانه تغییر کرده و پیشرفت طرح همچنان در حال افزایش است.

توضیحات تسنیم

وزارت صنعت در توضیحات ارسالی خود به خبرگزاری تسنیم آمار ارائه شده را برای ۷۰ روز گذشته می‌داند اما اگر دست انداران این وزارتخانه نگاهی کوتاه به سایت رسمی وزارت صنعت بیندازند مشاهد می‌کنند که نه تنها لیست آمارهای عملکرد این وزارتخانه به روز نیست بلکه با تأخیر چند ماهه  منتشر می‌شود. البته وزارت صنعت در اعتراض خبرنگاران به عدم به روزرسانی سایت مدام وعده هایی را بر انتشار به موقع آمار را اعلام می‌کند که هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

درحال حاضر در بخش آمارهای سایت رسمی وزارت صنعت اطلاعات منتشر شده مربوط به پایان مهرماه است و هنوز به روز رسانی در آن انجام نشده است. براساس این آمار تا پایان مهره ماه فقط ۱۳ درصد از تولیدکنندگان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.