• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 7158اخبار امروز : 7
9

رئیس اتاق اصناف ایران خبرداد بررسی مجدد قیمت نان/ نانوایی‌ها قیمت‌ها را افزایش ندهند

  • کد خبر : 14204
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
رئیس اتاق اصناف ایران خبرداد بررسی مجدد قیمت نان/ نانوایی‌ها قیمت‌ها را افزایش ندهند

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: به دستور وزیر و در پی نارضایتی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نان مقرر شد تا افزایش یا ثبات قیمت نان مجدد مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش خبرگزاری فارس، علی فاضلی از بررسی مجدد قیمت نان خبر داد و گفت: در پی اعتراضات مصرف‌کننده و تولیدکننده وزیر صنعت، معدن و تجارت […]

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: به دستور وزیر و در پی نارضایتی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نان مقرر شد تا افزایش یا ثبات قیمت نان مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فاضلی از بررسی مجدد قیمت نان خبر داد و گفت: در پی اعتراضات مصرف‌کننده و تولیدکننده وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا بحث افزایش و یا ثبات قیمت نان مجدد بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه نان دارای دو قیمت دولتی و آزاد در کشور است، افزود: قیمت‌های مختلفی برای یک نوع نان وجود دارد که این موضوع خوشایند ما نیست و ما باید واقعیت‌‌های جامعه و صلاح بخش‌های مختلف از جمله تولید‌کننده و مصرف‌کننده را باید برای اظهار نظر در مورد قیمت نان در نظر بگیریم.

رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: بررسی مجدد قیمت نان متعاقبا اعلام می شود ضمن اینکه به اتحادیه‌ نانوایان اعلام شده تا از هر گونه افزایش قیمتی جلوگیری شود و امروز هم نانوایی‌ها افزایش در قیمت نان نداشتند.

 

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.