• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
13

بررسی اقدامات انجام شده برای ایجاد مرکز تجارت ایرانیان در عمان با حضور دکتر ابراهیمی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 15227
  • ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۸:۲۵
بررسی اقدامات انجام شده برای ایجاد مرکز تجارت ایرانیان در عمان با حضور دکتر ابراهیمی دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی

جلسه هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای ایجاد مرکز تجارت ایرانیان در عمان تشکیل شد. در این جلسه دکتر استادی و دکتر ابراهیمی گزارش مبسوطی از سفر نمایندگان خانه به عمان و مذاکره با مسئولان این کشور و نیز سفیر و رایزن بازرگانی ایران در […]

جلسه هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای ایجاد مرکز تجارت ایرانیان در عمان تشکیل شد.

در این جلسه دکتر استادی و دکتر ابراهیمی گزارش مبسوطی از سفر نمایندگان خانه به عمان و مذاکره با مسئولان این کشور و نیز سفیر و رایزن بازرگانی ایران در مسقط ارائه نمودند سپس اعضای هیات مدیره چگونگی اداره این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی حاکی است در این نشست مهندس حسینی در سخنانی با تشکر از تلاشهای انجام شده برای ایجاد مرکز تجارت ایرانیان در عمان اظهار داشت: موضوع راه اندازی این مرکز در خانه ایران و در ملاقات حضوری که با آقای وزیر داشتیم مطرح شده است و امیدوارم با اقدامات انجام شده شاهد راه اندازی مطلوب آن در آینده نزدیک باشیم.

سپس دکتر استادی نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: در این سفر مسئولان عمانی نسبت به همکاری های تجاری و اقتصادی ابراز علاقه نموده و اعلام نمودند آماده هر نوع همکاری با فعالان اقتصادی با محوریت خانه صنعت، معدن و تجارت استان هستند.

وی افزود: تمام زیرساختهای لازم برای حضور پرقدرت شرکتهای ایرانی فراهم شده و فعالان اقتصادی برای فروش، صادرات مجدد و انجام فعالیتهای تجاری با مشکلی مواجه نیستند.

وی گفت: مسئولان عمانی در مذاکرات خود با نمایندگان خانه بارها بر حمایت همه جانبه از حضور صنعتگران ایرانی را رسماً اعلام کردند و به عبارت دیگر شرکتهای ایرانی حاضر در مرکز تجارت ایرانیان مجوز فعالیت اقتصادی در این کشور را دارا می باشند.

دکتر ابراهیمی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده خانه از جمله برگزاری مجمع عمومی، اجلاس دبیران خانه ها در تهران، برگزاری انتخابات انجمن ها و معرفی ۱۸ نفر برای حضور در کمیسیون های تخصصی خانه ایران اظهار داشت؛ سومین باشگاه دانشگاهی در موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری این هفته افتتاح خواهد شد.

وی سپس به استقبال فعالان اقتصادی از مرکز تجارت ایرانیان اشاره کرد و گفت : راه اندازی این مرکز مطمئناً تجارت خارجی کشور را رونق خواهد داد.

وی گفت: در این خصوص مکاتبات لازم با انجمن ها، تشکلها و ۶۰۰ واحد پیشروی استان و خانه های صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور انجام شده است.

در ادامه این جلسه اعضای هیات مدیره نقطه نظرات خود در خصوص این مرکز را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.