• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
14

پیام تبریک رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

  • کد خبر : 25399
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
پیام تبریک رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران  به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت. متن پیام ایشان از این قرار است: به یقین کارگران نیروی محرک جامعه به سوي رشد، تعالي و شكوفايي می باشند و بي شك بخش عظیمی از پيشرفت‌هاي […]

سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.
متن پیام ایشان از این قرار است:
به یقین کارگران نیروی محرک جامعه به سوي رشد، تعالي و شكوفايي می باشند و بي شك بخش عظیمی از پيشرفت‌هاي حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می باشد.
این امر بدیهی است که هر جامعه‌اي از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران خود استفاده بهتری نماید، به توسعه و پيشرفت بیشتری دست خواهد یافت. علی الخصوص در میهن عزیزمان که کارگران در طول مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی و دوران هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های مختلف سازندگی نقش به سزایی داشته اند و در دستیابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سهم عمده ای ایفا می کنند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و مساعی ارزشمند تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی ایران را فراهم می نمایند تبریک گفته و امید دارم در سال «رونق تولید» و در راستای سیاست های کلان کشور و فضای سازنده ایجاد شده، با تلاش کارگران شریف ، این سربازان عرصه کار و تلاش، گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شده و با بهره مندی از این سرمایه عظیم انسانی، هم شاهد ایجاد فرصتهای شغلی جدید و هم شاهد ارتقای رفاه کارگران ارجمند باشیم.

عبدالوهاب سهل آبادی
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=25399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.