• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
12

پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 27449
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل می باشد: به نام خداوند لوح و قلم ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره […]

متن پیام تبریک دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل می باشد:
به نام خداوند لوح و قلم
۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد. خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای ، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق روز افزون رااز خداوند متعال خواهانم.
سید محمدرضا مرتضوی
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.