• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
14

پيام تبريک رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز اصناف/ اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند

  • کد خبر : 30655
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
پيام تبريک رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت روز اصناف/ اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند

اصناف، بزرگترين بخش نظام اقتصادي کشور و از جمله بنگاه هاي اقتصادي کوچک و متوسط به شمار مي روند که بخش اعظمي از نظام توليد، توزيع و خدمات را به خود اختصاص داده ­اند. همچنين، با توجه به گستره اصناف در کشور، آنها علاوه بر ايفاي نقش مؤثر در عرصه اقتصادي، در مسائل اجتماعي و […]

اصناف، بزرگترين بخش نظام اقتصادي کشور و از جمله بنگاه هاي اقتصادي کوچک و متوسط به شمار مي روند که بخش اعظمي از نظام توليد، توزيع و خدمات را به خود اختصاص داده ­اند. همچنين، با توجه به گستره اصناف در کشور، آنها علاوه بر ايفاي نقش مؤثر در عرصه اقتصادي، در مسائل اجتماعي و فرهنگي نيز نقش مهمي ايفا مي کنند.

اصناف خدوم کشور چه در دوران مبارزات انقلابي و چه در صحنه هاي حماسي و اقتصادي تا به امروز با جديت و تلاش خستگي نا پذير همت کردند تا از عهده مسئوليت خطير خود بر آيند و اين نقش حساس را به خوبي ايفا کنند.

بدون شک نقش بي بديل اصناف کشور بر کسي پوشيده نيست ، اين تشکل مردمي در همه ادوار نقش نافذ و تاثيرگذاري را در کشور داشته است.

اولين روز از تيرماه به نام روز ملي اصناف نامگذاري شده و اين نامگذاري خود گوياي اهميت و جايگاه اين قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگي کشور است بنابراين بايد اين فرصت را براي به تصوير کشيدن جايگاه واقعي اصناف و ارج نهادن به ارزش هاي معنوي، اجتماعي و اقتصادي اين تلاشگران عرصه شکوفايي اقتصادي غنيمت شمرد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف، اين روز عزيز را به همه تلاشگران عرصه توليد، توزيع و اقتصاد، اتحادیه های تولیدی و توزیعی به ویژه کسبه و بازاريان، تبريک وتهنيت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات ارزشمند اين قشر فهيم و سخت کوش ، در راستاي کمک به رونق توليد، ايجاد اشتغال و ارتقاء فضاي کسب و کار قدرداني مي نمايم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.