• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
11

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:با سود ۱۸ درصد، صنعت سودده نمی‌شود

  • کد خبر : 27483
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:با سود ۱۸ درصد، صنعت سودده نمی‌شود

حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در جشن ارتقای بانک ملی شعبه سجاد مشهد به شعبه ممتاز الف گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر قدمت بالای بانک ملی شود، نزدیک ۹۰ سال از عمر بانک ملی می‌گذرد و ما این بانک را به عنوان بانک ایران و بانک مردم ایران می‌شناسیم. «حسن […]

حسن حسینی نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در جشن ارتقای بانک ملی شعبه سجاد مشهد به شعبه ممتاز الف گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر قدمت بالای بانک ملی شود، نزدیک ۹۰ سال از عمر بانک ملی می‌گذرد و ما این بانک را به عنوان بانک ایران و بانک مردم ایران می‌شناسیم. «حسن حسینی» دلیل محبوبیت بانک ملی را اعتماد مشتریان به این بانک برشمرد و یادآور شد: بانک ها جزو سرمایه های ملی هستند و امروزه به عنوان یکی از عناصر مهم شناخته می‌شوند. حسینی با اشاره به مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور، افزود: یکی از وظایف بانک ها این است که سرمایه های خُرد مردم را بگیرند و به صورت سپرده های کلان به شرکت های تولیدی در قالب وام اعطا کنند. سرمایه گذاری بانک ها در حوزه تولید راهکاری است که مورد نیاز شرایط امروز کشور است. وی نظام اقتصادی کشور را بانک محور اعلام کرد و گفت: شاید بانک ها بلد نیستند در بازار سرمایه به نوع دیگری سرمایه گذاری کنند و باید اعلام کنیم که به نوعی سوخت اشتغال بانک ها هستند. حسینی یکی از مهم ترین عوامل نابه سامانی جامعه را نبود شغل و بیکاری دانست و گفت: کمک به تولید به نوعی کمک به حل نابه سامانی های جامعه است.
حسینی با یادآوری جنگ اقتصادی در سال های اخیر، یکی از عوامل ایجاد اختلال بین بخش خصوصی و بانک ها را دخالت دولت ها دانست و گفت  خراسان رضوی تنها استانی است که ۹۵ درصد صنعتش توسط بخش خصوصی مدیریت می شود. وی افزود: مشهد با سالانه ۳۰ میلیون زائر، لایق این سقف از بودجه بانکی نیست و من از مسئولان بانک ملی درخواست دارم که سقف اعتبارات استان را افزایش دهند. در این مراسم «علی رسولیان» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و «امیر حسین قاضی زاده هاشمی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نیز از تلاش های کارمندان بانک ملی تشکر و نکاتی را درباره نقش مهم بانک ها در وضعیت امروز مطرح کردند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.