• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
12

معاون وزیرصنعت: احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی در دستور کار است

  • کد خبر : 27559
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
معاون وزیرصنعت: احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی در دستور کار است

امسال احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد. معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به خبرنگار ایرنا گفت:از ۲ هزار واحد هدف […]

امسال احیای بیش از ۲ هزار واحد تولیدی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به خبرنگار ایرنا گفت:از ۲ هزار واحد هدف گذاری شده برای احیا در سال جاری هزار و ۳۳۸ واحد در داخل شهرک های صنعتی قرار دارند که طبق آخرین آمار بیش از ۴۰۰ واحد به چرخه تولید برگشته اند.

سعید زرندی گفت: همچنین امسال افزایش ظرفیت تولید چهار هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در کشور هدف گذاری شده تا گام های بلندی برای رونق تولید برداشته شود.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی گفت: برخی از این واحدها مشکل نقدینگی، برخی مدیریتی و حقوقی و برخی مهندسی و فنی داشته اند که سعی می کنیم از طریق مشاوران حقوقی و فنی برای حل آنها اقدام کنیم.

زرندی پور با اشاره به جهت گیری دیگر وزارت صنعت برای حمایت از تولید، اضافه کرد: در سال جاری به سرمایه گذاران جدید توصیه می کنیم ابتدا یکی از سوله های راکد را به عنوان محل سرمایه گذاری انتخاب کنند تا با حمایت وزارت صنعت بتوانیم در دوره تنش بیرونی تحریم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و هرچه سریعتر گام هایی را برای رونق تولید برداریم.
استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.