• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
9

معاون طرح و برنامه وزارت،معدن و تجارت : مدیریت بنگاهها در ایام تحریم باید متفاوت از گذشته باشد

  • کد خبر : 24677
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
معاون طرح و برنامه وزارت،معدن و تجارت : مدیریت بنگاهها در ایام تحریم باید متفاوت از گذشته باشد

معاون طرح و برنامه وزارت،معدن و تجارت گفت: مدیریت و راهبری شرکتهای تولیدی و تجاری درایام تحریم و بحرانهای اقتصادی باید متفاوت از گذشته باشد. به گزارش شاتا سعید زرندی افزود: نمی توان با نگاه گذشته، یک واحد صنعتی ، معدنی و تجاری را موفق اداره کرد، لذا ضروری است استفاده از ظرفیتهای نوآوری برای […]

معاون طرح و برنامه وزارت،معدن و تجارت گفت: مدیریت و راهبری شرکتهای تولیدی و تجاری درایام تحریم و بحرانهای اقتصادی باید متفاوت از گذشته باشد.

به گزارش شاتا سعید زرندی افزود: نمی توان با نگاه گذشته، یک واحد صنعتی ، معدنی و تجاری را موفق اداره کرد، لذا ضروری است استفاده از ظرفیتهای نوآوری برای عبور از این شرایط را در دستور کار قرار داد.
وی گفت: تغییر نگرش مدیران و ارتقا ظرفیتهای خلاقانه و نوآوری در دوران تحریم برای واحدهای تولیدی ضروری است.
معاون طرح و برنامه وزارت،معدن و تجارت تصریح کرد:در تلاطم های اقتصادی، برنامهها و فرآیندهای پیشگیری و مدیریت بحران ، ارتقا ظرفیتها و فرصتهای صادراتی، توسعه بازار، کاهش هزینههای تولید،بهره مندی از فناوری های روز و…باید مد نظر فعلان صنعتی و تجار قرار گیرد.
زرندی همچنین تاکید کرد: در دنیا، شرکتهای بزرگ، رویکرد نوآوری باز (open innovation) را دنبال می کنند که در ایران نیز باید به این سمت حرکت کنیم.
وی افزود : در حال حاضر، شرکتهای سرمایه گذار خطر پذیر شرکتی(cvc ( شکل گرفته اند که به عنوان محرک بر روی نوآوری ها سرمایه گذاری می کنند.
معاون طرح و برنامه گفت: باید فضای نوآوری، کشور را فرابگیرد و همه مسئولان خود را موظف بدانند با بهرهگیری از امکانات مادی و معنوی، کارهای نو و ابتکاری و راههای میانبر را در سایه مدیریت صحیح در فعالیت کشور وارد کنند
زرندی گفت: ما نمیتوانیم آرام و معمولی حرکت کنیم، بلکه باید با تلاشی مضاعف، جدی تر و با نهایت شتاب اما حساب شده، منظم و منضبط به جلو برویم
معاون طرح و برنامه گفت: این موضوعات باید وارد ادبیات صنعتی ایران شود و صنعتگران با این مسیرها آشنا شوند
زرندی یادآور شد: برگزاری نشست راهکارهای ارتقاء توان مدیریت و راهبری شرکتهای صنعتی، معدنی و تجاریدر تلاطمها و بحرانهای اقتصادی، می تواند به تدوین مدلی برای این شرایط شود.
وی اظهار امیدواری کرد رویکردهای جدید و نگاه نو در بخش تولید و تجارت شکل گیرد تا زمینه رشد و تعالی اقتصادی کشور فراهم شود
بنا براین گزارش ، نشسـت تخصصـی راهکارهـای ارتقـای تـوان مدیریـت و راهبـری شرکتهـا در تلاطمهـا و بحرانهـای اقتصـادی مبتنـی بـر خلاقیـت و نـوآوری، با همکاری معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن، روز دوشنبه ۶ اسفند ماه برگزار می شود.
صاحبنظران، مدیران و کارشناسان علاقهمند به حضور در این نشست تخصصی می توانند، جهت حضور، فرم ثبتنام را از طریق وب سایت انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن به آدرس www.iranrd.net تکمیل نمایند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.