• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
9

معاون دادستان کل کشور: یکی از سرنخ‌های عوامل فسادزا کشور در بانک‌هاست

  • کد خبر : 28955
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
معاون دادستان کل کشور: یکی از سرنخ‌های عوامل فسادزا کشور در بانک‌هاست

به گزارش ایسنا، سعید عمرانی امروز در سی و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: در طول تاریخ هر گاه امام تنها مانده، ما صدمه خورده‌ایم. امروز روز مبادای جمهوری اسلامی است که هر کس هر ظرفیتی دارد باید به میدان آید. امروز به عاقل […]

به گزارش ایسنا، سعید عمرانی امروز در سی و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: در طول تاریخ هر گاه امام تنها مانده، ما صدمه خورده‌ایم. امروز روز مبادای جمهوری اسلامی است که هر کس هر ظرفیتی دارد باید به میدان آید. امروز به عاقل نیاز نداریم بلکه به مدیر عاشق نیاز داریم که وجود خود را وقف کاری کند که رهبر و ملت از او انتظار دارند.

وی ادامه داد: امروز کار مردم دست ما افتاده و اگر در آن کوتاهی کنیم، سیدالشهدا(ع) را در عاشورا تنها گذاشته ایم، همه ما سرباز این نظام هستیم و هر کس در هر دستگاهی خوب کار کند، با ماست. امروز روز کار است و باید خود را وقف آن کنیم، باید به تولیدکننده خدمت کرد و کفش تولیدگر را جفت کرد، ما نیز آمادگی داریم گره‌های فعالان اقتصادی را باز کنیم.

عمرانی عنوان کرد: باید عوامل فسادزا را بررسی کرد، لازم است حتما ستادها در خانه‌های صمت راه اندازی شود و کار کارشناسی صورت گیرد، کار کارشناسی مهم است ولی نباید دچار افراط و تفریط شد. حکومت در این سال‌ها همه اختیارات را گرفته و این اختیارات باید بازگردد ولی نباید این کار به صورت افراطی صورت گیرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه خود بخش خصوصی باید کار را برعهده گیرد، گفت: کاری کرده ایم که بخش خصوصی احساس می کند نیاز به قیم دارد. حکومت نتوانسته نقدینگی را با تعریفی به سمت تولید ببرد. همین عدم تعریف موجب شده بنگاه‌های اقتصادی شکل گیرد. رونق اقتصادی انشالله تبدیل به یک قافیه شعر نشود که هر مسئولی آن را بیان کند. این رونق یعنی اینکه باید آن را عملیاتی کنیم. هر تولیدکننده که زندانی است، به من اعلام کنید. ما آمادگی داریم که انجام وظیفه کنیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=28955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.