• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

محمد حسین باقری در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن : مدیران و مسئولان ادارات و بانکها ، حمایت خود را از تولید بیشتر کنند.

  • کد خبر : 20089
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
محمد حسین باقری در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن :  مدیران و مسئولان ادارات و بانکها ، حمایت خود را از تولید بیشتر کنند.

باقری رئیس هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت دراین همایش با عرض خیرمقدم به میهمانان و مدعوین فرمود : فرصت را غنیمت شمرده و روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و میهمانان بزرگوار تبریک عرض می نماییم. در جلسه هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصمیم […]

باقری رئیس هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت دراین همایش با عرض خیرمقدم به میهمانان و مدعوین فرمود :

فرصت را غنیمت شمرده و روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و میهمانان بزرگوار تبریک عرض می نماییم.

در جلسه هیأت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تصمیم بر آن شد مراسم روز صنعت نسبت به سال های قبل با شکوه تر برگزار گردد .

برخود وظیفه می دانیم از زحمات و فعالیت های شبانه روزی صنعتگران و تولید کنندگان تشکر و قدردانی نماییم و برای آنان ارزوی موفقیت و توفیق از درگاه خداوند متعال خواهانیم .

از همه ی مدیران و مسئولان محترم که در عرصه مبارزه قاچاق زحمات زیادی کشیده اند ، تقدیر و تشکر می نمایم .

برای همه ی ما مهم است که به وجود کشورمان افتخار کنیم ولی مهمتر از آن این است که کاری کنیم کشورمان به وجود ما افتخار کند.

صنعتگران ایرانی کمر همت بسته اند تا بتوانند با تولید انواع کالای ایرانی ، به خودشان متکی باشند و همچنین برای جوانان نسل حاضر و آینده ایجاد اشتغال نمایند .

باید فرهنگ سازی مصرف تولیدات ایرانی سینه به سینه به نسل های آینده انتقال یابد و همچنین اعتماد مردم به تولیدات کالاهای ایرانی بیشتر شود و تنوع تولیدات و تامین نیازهای آحاد جامعه مناسب با نیاز های روز جامعه باشد .

از تمامی مدیران و مسئولان محترم ادارات و بانکها که نهایت همکاری را با صنعتگران دارند تقاضا دارم حمایت های خود را از تولید بیش از پیش ادامه دهند تا بتوانیم در پیشرفت اقتصاد کشورمان موثر باشیم

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=20089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.