• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
9

قاضی‌زاده هاشمی: نگاه بانک‌ها باید به تولید تغییر کند

  • کد خبر : 28951
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
قاضی‌زاده هاشمی: نگاه بانک‌ها باید به تولید تغییر کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و دومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور رؤسای خانه‌های صنعت و معدن در محل همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد. در این همایش امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون رفع موانع تولید و قانون […]

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و دومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور رؤسای خانه‌های صنعت و معدن در محل همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در این همایش امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون رفع موانع تولید و قانون نظام صنفی از جمله قوانین مهمی است که طی فعالیت چهار سال گذشته مجلس به تصویب رسید.

وی ادامه داد: باید عزم جدی برای حمایت از تولید داخلی در کشور ایجاد شود و در این رابطه باید تولید را مانند ناموس خود بدانیم و باید تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها تا جایی که می‌توانند به تولید کشور کمک کنند.

راه‌های قاچاق و واردات کالاهای مشابه باید سخت شود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کاری کنیم که قاچاق آن‌قدر سخت شود کسی به سمت آن نرود و از طرف دیگر باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود، گفت: وقتی می‌خواهیم تاب‌آوری یک بازار را تأمین کنیم نباید به بازار ۸۰ میلیونی کشورمان تکیه کنیم بلکه باید برای بازارهای بین‌المللی نیز هدف داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: بخش خصوصی باید رویکردش را نسبت به بازارهای خارجی تغییر دهد اما تمام مشکلات محدود به آن‌ها نیست بلکه قسمتی از مشکلات مربوط به مسائل سیاسی بوده و قسمتی مربوط به قوانین است که مجلس باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

نگاه بانک‌ها و دولت باید به بخش خصوصی و تولید تغییر کند

وی ادامه داد: عدم نو شدن تکنولوژی و نوآوری یکی از دیگر مشکلاتی است که صنعت ما با آن مواجه است زیرا بسیاری از تکنولوژی‌هایی که وارد کشور می‌شود بسیار قدیمی است از طرف دیگر نگاه بانک‌ها و دولت باید به بخش خصوصی و تولید تغییر کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=28951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.