• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
14

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مطرح کرد؛ شناسايي توان توليد با نمايشگاه دائمي داخلي سازي

  • کد خبر : 29019
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مطرح کرد؛ شناسايي توان توليد با نمايشگاه دائمي داخلي سازي

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بدون شک با برگزاری نمایشگاه دائمی داخلی سازی صنایع ضمن عرضه توانمندی های بخش تولید، خلاءهای موجود شناسایی و فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار معرفی می شود. به گزارش خبرگزاری آریا، آرمان خالقی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه دائمی از الزامات […]

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بدون شک با برگزاری نمایشگاه دائمی داخلی سازی صنایع ضمن عرضه توانمندی های بخش تولید، خلاءهای موجود شناسایی و فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار معرفی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آرمان خالقی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه دائمی از الزامات محسوب می شود، افزود: راه اندازی نمایشگاه مدنظر با مزیت عرضه توانمندی ها، شناسایی خلاء های موجود و معرفی فرصت های سرمایه گذاری سبب می شود برای حمایت از کالای ایرانی فضای کافی به وجود آید.
وی ضمن اشاره به اینکه در صورت استفاده بهینه از برگزاری نمایشگاه دائمی فرصتی طلایی به دست می آید، اظهارداشت: با تحقق این مهم فعالان اقتصادی به یکدیگر مرتبط خواهند شد.
قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دائمی منجر به اطلاع رسانی به خریداران دولتی و یا بخش خصوصی نسبت به تولید کنندگان کالای ایرانی خواهد شد.
وی با اعلام این مطلب که برگزاری نمایشگاه مدنظر با هدف تجمیع و داخلی سازی اقدامی مثبت بوده و یک گام روبه جلو است، گفت: با برگزای نمایشگاه دائمی ضمن شناسایی توانمندی ها می توان ظرفیت های تولید را نیز نشان داد.
خالقی در ادامه افزود: نمایشگاه مزبور یک نمایشگاه فیزیکی نیست بلکه نمایشگاهی است که در فضای مجازی ایجاد خواهد شد و همگان در تمامی مناطق قابلیت دسترسی به آن را خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه با برگزاری نمایشگاه مدنظر ضمن شناسایی ظرفیت ها می توان کمبود ظرفیت را هم شناسایی کرد، اظهارداشت: از ظرفیت های خالی و کسری های تولید می توان به عنوان فرصت های سرمایه گذاری استفاده کرد.
قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام این مطلب که برگزاری نمایشگاه دائمی سبب می شود داده ها و اطلاعات مورد نیاز فعالان اقتصادی و صنعتگران شفاف تر بیان شود، ادامه داد: برگزای نمایشگاه مربوطه به سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی تهیه آمار و اطلاعات، جمع بندی و ارائه اطلاعات مدنظر به فعالان اقتصادی کمک شایانی می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه دائمی سبب استفاده از حداکثر توان ساخت داخل می شود چرا که گاهی به دلیل نبود اطلاعات توان مزبور نادیده گرفته شده و منجر به تامین نیاز کشور از طریق واردات شده است.
خالقی افزود: برای تولید انبوه از طریق نمایشگاه مزبور می توان میزان تولید کالای مورد نیاز را سنجید و ظرفیت های تولید را به گونه ای تنظیم کرد تا نیاز داخلی تامین شود.
وی اظهارداشت: تولید خودروهای به روز و اتوماتیک در ایران نسبت به سطح تکنولوژی که استفاده می شود، امکان پذیر خواهد بود بنابراین خودرو ساز باید سیاست کلی خود را با توجه به سطح فناوری موجود در کشور مشخص کند.
قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پایان به رادیو اقتصاد یادآور شد: اگر کمبودهای خودروسازان در چنین نمایشگاه هایی عرضه شود تکلیف قطعه سازان برای تولید روشن خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.