• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
10

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: تقویت تشکل های صنفی روند توسعه را شتابان می کند

  • کد خبر : 20849
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
قائم مقام دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران: تقویت تشکل های صنفی روند توسعه را شتابان می کند

به گزارش ایرنا ، آرمان خالقی در نشست انتخابات هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان کرمان افزود: با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه در کرمان و دیگر استانهای کشور می توان تشکل های جدیدی را در حوزه تخصصی و قدرتمندتر به وجود آورد که بتوانند همپای اتاق بازرگانی به عنوان یک تشکل مادر […]

به گزارش ایرنا ، آرمان خالقی در نشست انتخابات هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان کرمان افزود: با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه در کرمان و دیگر استانهای کشور می توان تشکل های جدیدی را در حوزه تخصصی و قدرتمندتر به وجود آورد که بتوانند همپای اتاق بازرگانی به عنوان یک تشکل مادر و فراگیر در حوزه اقتصادی موثر واقع شوند.
خالقی همچنین با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی در حوزه های مختلف کاری از جمله اطلاع رسانی خانه صنعت، معدن و تجارت دارد، گفت: هر چه تصمیم های بهتری گرفته شود خسارات نیز در بدو تصمیم گیری کمتر است.
وی افزود: کار تشکلی کاری کاملا دموکراسی است و ما باید بتوانیم تکالیف را به موقع انجام داده و با تفکرات نو، شفاف و برابر با قوانین و اساسنامه یک کار مشارکت جمعی را انجام دهیم.
خالقی از رسانه به عنوان بازوی توانمند و کمک بزرگی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت نام برد و اظهار داشت : هفته اخیر اطلاع رسانی خوبی توسط رسانه ها برای ابلاغ مصوبه جدید دولت برای تعیین تکلیف کالاهای وارداتی در خصوص پرداخت مابه التفاوت ارزی انجام شد.
در این مراسم همچنین انتخابات خانه صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شد و مدیرعامل و اعضای جدید این خانه مشخص شدند.
براساس این گزارش ،جلیل کاربخش به عنوان رییس هیات مدیره ،علی نارویی نایب رییس ،سید حسین مهاجرانی خزانه دار، کیان سیدی دبیرکل ،جواد شارعی و سعید فخاران اعضای اصلی و مظفر محمدی بازرس اصلی معرفی شدند.
همچنین محمدرضا نعمت الهی و محمدعلی سعید اعضای علی البدل و و اباذر خواجویی بازرس علی البدل خانه انتخاب شدند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=20849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.