• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
9

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت : تولید را نباید متوقف کرد

  • کد خبر : 27174
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت : تولید را نباید متوقف کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آرمان خالقی پیش ازظهر شنبه در مراسم تقدیر از واحدهای نمونه تولیدی استان مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان سرداران و فرمانده هان خط مقدم جنگ به شمار می‌روند گفت: فعالان اقتصادی در این جنگ قطعاً دچار آسیب می‌شوند و دولت به عنوان پشتیبان تولید باید حمایت‌های لازم را داشته باشد. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، آرمان خالقی پیش ازظهر شنبه در مراسم تقدیر از واحدهای نمونه تولیدی استان مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان سرداران و فرمانده هان خط مقدم جنگ به شمار می‌روند گفت: فعالان اقتصادی در این جنگ قطعاً دچار آسیب می‌شوند و دولت به عنوان پشتیبان تولید باید حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی با اظهار اینکه با اسلحه خالی و نبود مهمات در هیچ نبردی نمی‌توان توفیق یافت افزود: دولت باید زمینه کسب و کار را در کشور فراهم کند و قوه قضائیه باید مشکلات اقتصادی را سریعاً بررسی کند و در این شرایط کنونی هرکسی باید سهم و نقش خود را بشناسد و به درستی انجام دهد.

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اگر قرار است با رویه سابق با مسائل امروزی برخورد کنیم به نتیجه نمی رسیم و باید تفکر خود را تغییر دهیم.

خالقی خواستار بازنگری در قانون حذف سود جاری و مرکب شد و گفت: ما در اصل ماجرا بحث داریم و این قانون نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است.

وی با تقدیر از دستگاه قضائی در حمایت از بخش تولید گفت: تولید نباید متوقف شود و اصل تولید نباید دچار خسارت شود اما در حال حاضر عملاً بنگاه فعال را متوقف می‌کنیم تا بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.