• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
9

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:برخی قوانین سد راه توسعه صنعتی کشور است

  • کد خبر : 27436
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:برخی قوانین سد راه توسعه صنعتی کشور است

به گزارش ایسنا، عماد مردانی عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک استان مرکزی اظهار کرد: در استان صنعتی مرکزی ۳۳۰۰ واحد صنعتی فعالیت دارند که یک زنجیره صنعتی متشکل  از صنایع بزرگ کشور و حلقه های ریزی به نام واحدهای کوچک هستند. این […]

به گزارش ایسنا، عماد مردانی عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک استان مرکزی اظهار کرد: در استان صنعتی مرکزی ۳۳۰۰ واحد صنعتی فعالیت دارند که یک زنجیره صنعتی متشکل  از صنایع بزرگ کشور و حلقه های ریزی به نام واحدهای کوچک هستند. این واحدهای کوچک امروز سرمایه های استان بوده و نیازمند نگاه حمایتی هستند. نگاه حمایتی به صنابع کوچک در استان باید متفاوت باشد چرا که صنابع کوچک و متوسط در استان، امروز بار صنایع بزرگ را به دوش می کشند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان مرکزی بیان کرد: امروز صنایع کوچک به شدت تحت فشار هستند و در این راستا از نمایندگان مجلس انتظار داریم برخی قوانین مزاحم را از سر راه صنابع حذف کنند که در حال حاضر در این زمینه کوتاهی شده و شاید واقعا کاری انجام نگرفته یا اینکه ما بی اطلاع هستیم.

مردانی ادامه داد: در سالی که مزین به نام رونق تولید بوده و مقام معظم رهبری بیان کرده در جنگ اقتصادی هستیم، حمایت بیشتر از صنایع کوچک ضروری است. برخی قوانینی که در مجلس تصویب می شود از موانع بزرگ توسعه صنعتی در کشور و استان است و مجلس باید در راستای برطرف کردن این موانع تلاش ویژه داشته باشد چراکه فشارهای بی مورد سبب تعطیلی صنایع و بیکاری افراد خواهد شد، مجلس باید در این زمینه دولت را یاری کند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=27436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.