• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
7

سرقینی تاکید کرد: معدن حوزه مطمئن سرمایه گذاری / متوسط سود سرمایه گذاری در حوزه معدن بیش از۳۰ درصد است

  • کد خبر : 25717
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
سرقینی تاکید کرد: معدن حوزه مطمئن سرمایه گذاری / متوسط سود سرمایه گذاری در حوزه معدن بیش از۳۰ درصد است

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد : سود سرمایه گذاری در بخش معدن به طور متوسط بالای ۳۰ درصد است . به گزارش شاتا جعفر سرقینی در گفتگوی ویژه خبری افزود : متوسط بازگشت سرمایه در بخش معدن بسیار بیشتر از سایر بخش هاست و شرکتهای معدنی […]

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تاکید کرد : سود سرمایه گذاری در بخش معدن به طور متوسط بالای ۳۰ درصد است .

به گزارش شاتا جعفر سرقینی در گفتگوی ویژه خبری افزود : متوسط بازگشت سرمایه در بخش معدن بسیار بیشتر از سایر بخش هاست و شرکتهای معدنی فعال در بورس هم سود ده هستند .

در ادامه داریوش اسماعیلی رییس فراکسیون معدن مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد : معادن میتوانند بخشی از ۱۷۰۰ هزارمیلیارد تومان نقدینگی سرگردان کشور را جذب این بخش کنند .

وی بر اجرای نقشه راه معدن تاکید کرد.

بهرام شکوری رییس کمیسیون صنای و معادن اتاق بازرگانی و صنایع و معادن نیز گفت : هم اکنون ۴۰۰ هزار معدن ثبت شده در کشور وجود دارد که با راه اندازی ۱۰۰ معدن فرآوری متوسط می توان ۶۰۰ هزارفرصت شغلی ایجاد کرد .

شکوری افزود :‌ اگر بتوانیم در افق چشم انداز ۱۴۰۴ زنجیره مواد معدنی را تکمیل کنیم و به عنوان مثال تولید فولاد به ۵۵ میلیون تن برسد ، می توان ۶۰ درصد درآمد نفتی را محقق کرد و نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا کند .

به گفته وی وال استریت ارزش منابع طبیعی کشور را بیش از ۲۷ تریلیون دلار ارزیابی کرده است که بخشی از آن به حوزه معدن مربوط است .

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=25717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.