• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:مهمترین عوامل موثر بر کسب و کا

  • کد خبر : 24586
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:مهمترین عوامل موثر بر کسب و کا

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: امروز مشکلات صنعت و تولید کشور نه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یا کمبود مهندسان و نیروی انسانی متخصص، بلکه بیشتر ناشی از مسائل اقتصادی است. ‘حمیدرضا فولادگر’ بیان داشت: نتیجه پایش سه ماهه پاییز و تابستان امسال واحدهای تولیدی و […]

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: امروز مشکلات صنعت و تولید کشور نه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یا کمبود مهندسان و نیروی انسانی متخصص، بلکه بیشتر ناشی از مسائل اقتصادی است.
‘حمیدرضا فولادگر’ بیان داشت: نتیجه پایش سه ماهه پاییز و تابستان امسال واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه کسب و کار نشان داد بی ثباتی قیمت ها و تصمیم گیری های مکرر و تغییر دستورالعمل ها در عمل بیشترین تاثیر منفی را بر فعالان اقتصادی می گذارد.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدینگی و مسائل بانکی که در پنج سال گذشته جزو عوامل اصلی تاثیرگذار در زمینه کسب و کار بود، این بار در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفت.
فولادگر یادآوری کرد: لازمه تحول در نظام اقتصادی دولت محور تصویب اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس هفتم و نظارت بر آن در مجلس هشتم بود.
«تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار و قانون حمایت از تولید داخلی و قانون حداکثر استفاده از تولید داخل و کالای ایرانی (که بتازگی مصوب شد) و همچنین تقویت و توسعه نظام استاندارد برنامه های منسجمی بود که برای حمایت از تولید داخل انجام شده است».

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=24586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.