• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
15

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:جاسازی کردن قرص‌های مختلف در کیک و کلوچه یک توطئه برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است و صنایع داخلی است.

  • کد خبر : 29321
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:جاسازی کردن قرص‌های مختلف در کیک و کلوچه یک توطئه برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است و صنایع داخلی است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: موضوع جاسازی قرص‌های مختلف در کیک‌ها یک توطئه برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جهانبخش شکری امروز در نشست صنعتگران، معدن‌کاران و کارآفرینان با رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرمانشاه هدف از این همایش را طرح مشکلات حوزه صنعت و […]

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: موضوع جاسازی قرص‌های مختلف در کیک‌ها یک توطئه برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جهانبخش شکری امروز در نشست صنعتگران، معدن‌کاران و کارآفرینان با رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرمانشاه هدف از این همایش را طرح مشکلات حوزه صنعت و معدن با نیروهای قضائی جهت حل و فصل آنها عنوان کرد و اظهار داشت: بر این اساس از دستگاه قضائی استان خواستاریم تا این صنعت گران که در راستای رونق تولید تلاش می‌کنند حمایت کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: جاسازی کردن قرص‌های مختلف در کیک و کلوچه یک توطئه برای ضربه زدن به اقتصاد کشور است و صنایع داخلی است.

این مسئول بیان داشت: باید مسئولین امر و دستگاه قضائی به شدت پیگیر این موضوع باشند و از صنایع تولیدی حمایت کنند.

شکری با تاکید بر اینکه مسئولین باید دید ملی داشته باشند، ادامه داد: لازم است صاحبان سرمایه حمایت شوند تا بتوانند اشتغال را نگه دارند.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذار نباید فقط به منافع شخصی خود توجه داشته باشد بلکه باید رفع مشکلات اقتصادی مردم را در نظر بگیرد و در این راستا توجه بیشتری به تولید داشته باشد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه موافق سرمایه گذاری خارجی هستیم، گفت: اما در جذب سرمایه گذار خارجی باید توجه داشته باشیم و کمبودهای کشور را در نظر بگیریم و آنها را به رقیب برای تولید کنندگان داخلی تبدیل نکنیم.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=29321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.