• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
8

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران: قوه قضاييه اجازه دهد روساي خانه هاي صنعت كفيل فعالان اقتصادي شوند.

  • کد خبر : 22374
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران: قوه قضاييه اجازه دهد روساي خانه هاي صنعت كفيل فعالان اقتصادي شوند.

سی و یکمین اجلاس سراسری روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران ارشد دولتی و روساي خانه هاي صنعت ، معدن و تجارت در سمنان آغاز به كار كرد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در سی و یکمین اجلاس […]

سی و یکمین اجلاس سراسری روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران ارشد دولتی و روساي خانه هاي صنعت ، معدن و تجارت در سمنان آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در سی و یکمین اجلاس سراسری خانه های صنعت،معدن و تجارت کشور با بیان این موضوع که در شرایط سخت اقتصادی هستیم، گفت: ما فعالان اقتصادي، صنعتگران و تولیدکنندگان باید در این جنگ اقتصادی مانند دوران دفاع مقدس برای رسیدن به اهداف و پیشرفت اقتصادی کشور بجنگیم.
رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با بیان این موضوع که ما از قوای سه گانه انتظار داريم به ياري سربازان جنگ اقتصادي بيايند،افزود: مجلس، دولت و قوه قضائیه بايد با درك درست از مشکلات بخش صنعت و تولید و با مشاركت بخش خصوصي براي رفع مشكلات برنامه ریزی نمايند.
وي با اشاره به اینکه خانه های صنعت سراسر کشور تخصصی ترین تشکل صنعتی و معدنی می باشند، گفت: ما از قوه قضانیه توقع داریم با توجه به اینکه تولیدکنندکان با مشکلات بسیاری مواجه هستند اجازه دهد رؤسای خانه های صنعت استان ها کفیل فعالان اقتصادي در رفع مشکلاتشان باشند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از مجلس و قوه قضایه خواست تا از همفکری و همراهی بخش خصوصی در رفع مشکلات موجود استفاده کنند و اضافه کرد: وظیفه ماست که از جوان ها و نخبگان حمایت کنیم تا این قشر از افراد مؤثر کشورمان به علت کمبود امکانات از ایران خارج نشوند.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.