• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
20

راه اندازی مجدد معدن منگنز رباط کریم پس از بیست سال

  • کد خبر : 30839
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
راه اندازی مجدد معدن منگنز رباط کریم پس از بیست سال

به همت خانه صنعت،معدن و تجارت ایران،ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با کمک های قضایی دادستانی کل کشور معدن منگنز رباط کریم پس از بیست سال تعطیلی،مجددا به چرخه تولید بازگشت. به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران،صبح روز پنجشنبه نوزدهم تیر ماه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور،جمعی از مسئولین استانی،رئیس […]

به همت خانه صنعت،معدن و تجارت ایران،ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با کمک های قضایی دادستانی کل کشور معدن منگنز رباط کریم پس از بیست سال تعطیلی،مجددا به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران،صبح روز پنجشنبه نوزدهم تیر ماه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور،جمعی از مسئولین استانی،رئیس و اعضاء هیئت مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،معدن منگنز رباط کریم که به دلیل مشکلات قضایی و واردات بیرویه منگنز طی سال های گذشته تعطیل شده بود با حمایت های قضایی دادستانی و پیگیری های خانه صمت ایران مجددا بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
معاون قضایی دادستان کل کشور در ائین بازگشایی مجدد این کارخانه ضمن تشکر از تلاش های خانه صمت ایران اضهار داشت دستگاه قضا تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی به کار خواهد گرفت.
سید عبدالوهاب سهل ابادی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید با حمایت های دادستانی کل کشور و دولت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شاهد تعطیلی هیچ واحد صنعتی معدنی نباشیم.
سید محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان این موضوع که فعالیت دوباره این معدن علاوه بر تامین نیاز های صنایع کشور ، برای رباط کریم و شهرستان های جنوب غرب تهران اشتغال زایی و رونق اقتصادی به همراه دارد، اظهار کرد: در سال های که این معدن از چرخه تولید خارج شده بود منگنز مورد نیاز صنایع داخلی از خارج کشور تامین می شد اما در حال حاضر ۵۰ هزارتن منگنز با عیار بالای ۲۵ درصد در این مجتمع معدنی تولید خواهد شد

مدیر معدن منگنز رباط کریم هم ضمن تشکر از حمایت های قوه قضاییه و خانه صمت ایران ابراز کرد با دپو موجود و اکتشاف مواد معدنی جدید بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تن منگنز که میتواند تا چند سال اینده نیاز کشور را رفع نماید اماده بهره برداری است.
بیژن پناهی زاده همچنین افزود با راه اندازی مجدد این معدن امکان اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر نیروی ساده و متخصص بومی تا پایان سال جاری فراهم میگردد

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.