• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین: راه اندازی شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن گامی در جهش تولید است

  • کد خبر : 30519
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین: راه اندازی شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن گامی در جهش تولید است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی روز شنبه در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن استان قزوین که با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس دادگستری قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خانه صنعت و معدن استان قزوین از اولین خانه‌های صنعت و معدن کشور است که […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی روز شنبه در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن استان قزوین که با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس دادگستری قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خانه صنعت و معدن استان قزوین از اولین خانه‌های صنعت و معدن کشور است که حدود ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خانه صنعت و معدن استان قزوین همواره حامی و پشتیبان تولید کنندگان و صنعت گران استان قزوین بوده است.

زمانی افزود: با توجه به حساسیت و مشکلات تولید کنندگان و صنعت گران تلاش می‌کنیم که بخشی از دغدغه و مشکلات این جهادگران عرصه تولید را مرتفع کنیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعاملی که با مدیران استان در بخش‌های مختلف داشته ایم گام‌های خوبی در جهت رفع مشکلات فعالین صنعت و معدن استان برداشته ایم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های صنعت گران و تولید کنندگان دغدغه امور قضائی بوده که بخشی از انرژی و ظرفیت تولیدکنندگان را می‌گرفت.

زمانی تاکید کرد: خوشبختانه با نگاه حمایتی و ارزشمند حجت اسلام قدرتی رئیس دادگستری استان و با فراهم شدن مقدمات و ارائه آموزش‌های لازم شورای تخصصی حل اختلاف خانه صنعت و معدن استان فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: تاکنون پروندهای قضائی تولید کنندگان و صنعت گران استان به صورت پراکنده در محاکم قضائی استان مورد رسیدگی قرار می‌گرفت که پس از شروع فعالیت شورای تخصصی حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت تمام پرونده‌های قضائی تولید کنندگان و صنعت گران استان در این شعبه رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت دارای تخصص و تجربه در حوزه تولید هستند و مورد اعتماد و وثوق مجموعه تولید کنندگان و صنعت گران استان قرار دارند قطعاً روند رسیدگی در این شورا با دقت و کیفیت بسیار بالا خواهد شد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف تخصصی خانه صنعت و معدن گام بلندی برای رفع دغدغه تولیدکنندگان و صنعت گران استان و کمک زیادی در جهش تولید خواهد بود.

در پایان این مراسم علی محمد زمانی به عنوان رئیس شعبه شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن معرفی شد.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=30519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.