• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

ديدار هيات نمايندگان اتاق بازرگاني با مدير عامل فولاد مباركه: سهل آبادي: ارتباط اثر بخش فولاد مباركه و اتاق بازرگاني ادامه خواهد يافت/عظيميان: با استفاده از دانش فني و توان داخلي بر تحريم ها غلبه خواهيم كرد

  • کد خبر : 22187
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
ديدار هيات نمايندگان اتاق بازرگاني با مدير عامل فولاد مباركه: سهل آبادي: ارتباط اثر بخش فولاد مباركه و اتاق بازرگاني ادامه خواهد يافت/عظيميان: با استفاده از دانش فني و توان داخلي بر تحريم ها غلبه خواهيم كرد

به گزارش بازنيوز ، در این دیدار سید عبدالوهاب سهل آبادی ضمن يادآوري خدمات مدیر عامل جدید فولاد مبارکه در دوران تصدي مسوليت شهرداری اصفهان ، خواستار حضور فعال وی در اتاق بازرگانی شد. وي افزود: از انتخاب یک مدیر بومي برای مدیریت فولاد مبارکه به دلیل آشنایی کامل از مسایل استان اصفهان در کنار […]

به گزارش بازنيوز ، در این دیدار سید عبدالوهاب سهل آبادی ضمن يادآوري خدمات مدیر عامل جدید فولاد مبارکه در دوران تصدي مسوليت شهرداری اصفهان ، خواستار حضور فعال وی در اتاق بازرگانی شد.
وي افزود: از انتخاب یک مدیر بومي برای مدیریت فولاد مبارکه به دلیل آشنایی کامل از مسایل استان اصفهان در کنار برخورداری از تجربه و تخصص لازم خرسند هستيم .
سهل آبادي تصریح کرد: دكتر اسلاميان و دكتر سبحاني كه هر دو از مديران عامل فولاد مباركه بوده اند در هيات نمايندگان اتاق بازرگاني حضور دارند و اين اتاق هميشه حامی و بازوی فکری فولاد خواهد بود.
وي در ادامه از برگزاری همایشی با حضور استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در اتاق خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مباركه در این همایش و اعلام نیازهای مجتمع می توان از دانش فنی و تخصص شتاب دهنده ها در راستای رفع نیازهای فولاد و بی اثر کردن تحریم ها بهره برد.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران عزم مدیرعامل جدید را برای بهره مندی از دانش داخلی ستودنی دانست و افزود: این مساله قطعا نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
مصطفی رناسی، نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان حفظ بنگاه های اقتصادی موجود را بسیار مهم دانست و گفت: اگر چه توجه به استارتاپ و شتاب دهنده ها حایز اهمیت است با این وجود بنگاه های موجود موتور محرک استان اصفهان هستند. حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: تحریم ها گرفتاری ها و مشکلاتي را برای فولاد به وجود آورده اما مشکل بزرگ ما خود تحریمی هاست.
وی در ادامه برای همکاری مستمر فولادمبارکه با اتاق اعلام آمادگی نمود و افزود: ما در کلیه جلسات موردنیاز حضور فعال خواهیم داشت.
عظیمیان تصریح کرد: لیست کلیه اقلام موردنیاز فولادمبارکه تهیه و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فنی داخلی این نیازها مرتفع شود.
مدیرعامل فولادمبارکه همچنین حمایت کامل از شتاب دهنده ها برای تامین نیاز فولادمبارکه را از دیگر برنامه های خود عنوان نمود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.