• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
11

دومین رویداد استارتاپی بانوان؛ سهل آبادي: هيچ كس حق نداردجوانان را از ظرفيت هاي داخل كشور نااميد كند

  • کد خبر : 22649
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۲۳
دومین رویداد استارتاپی بانوان؛ سهل آبادي: هيچ كس حق نداردجوانان را از ظرفيت هاي داخل كشور نااميد كند

به گزارش باز نيوز، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آيين افتتاحيه اين رويدادگفت:تشکیل شورای بانوان و جوانان اتاق بازرگانی اصفهان نقش موثری در حضور فعال بانوان و جوانان در اتاق و مشارکت در رویدادهای کارآفرینی و اقتصادی داشته است. وی با انتقاد از بی توجهی سازمان های دولتی […]

به گزارش باز نيوز، سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آيين افتتاحيه اين رويدادگفت:تشکیل شورای بانوان و جوانان اتاق بازرگانی اصفهان نقش موثری در حضور فعال بانوان و جوانان در اتاق و مشارکت در رویدادهای کارآفرینی و اقتصادی داشته است.
وی با انتقاد از بی توجهی سازمان های دولتی نسبت به جوانان و بانوان خلاق گفت:نباید جوانان خلاق و نوآور را از ظرفیت های داخل کشور ناامید ساخت .
سهل آبادی خواستار تفویض اختیار به استان ها برای حمایت از طرح ها و ایده های جوانان شد و گفت:حمایت حقوقی و قانونی از استارت آپ ها می تواند زمینه موفقیت جوانان و بانوان را در عرصه اقتصادی فراهم سازد.
زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم گفت:بانوان دانش آموخته دانشگاه با خلاقیت و نوآوری می توانند در صحنه اقتصادی نقش آفرینی کنند و استارت آپ رویداد کارآفرینی برای ورود به فضای اقتصادی است.
وی تصریح کرد:رویکردشورای عالي بانوان بستر سازی برای حضور اعضاي خود در فضای اقتصادی است و در این راستا با هدف توانمندسازی رویداد های کارآفرینی و همایش های آموزشی برگزار مي گردد.
اخوان نسب خاطر نشان کرد:در این رویداد کارآفرینی ١٠٠ نفر شرکت دارند که در قالب ١٠ تیم ١٠ نفر به مدت سه روز به بررسی ایده ها می پردازند.
کوروش خسروی عضو شورای شهر اصفهان در این مراسم با اشاره به نقش موثر اتاق بازرگانی در اکوسیستم کارآفرینی شهر اصفهان گفت:اتاق بازرگانی با برگزاری رویدادهای کارآفرینی همواره به عنوان یکی از مراکز موثر در بهبود اکوسیستم کارآفرینی بوده است .
وی نبود صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر (VC) در اصفهان را یکی از چالش های فضای اکوسیستمی کارآفرینی این شهر برشمرد و گفت:بیش از ٦٠صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر در کشور راه اندازی شده است که استان اصفهان از داشتن یک صندوق هم محروم است .
وی به مصوبه شورای شهر اصفهان در ایجاد صندوق های ریسک پذیر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت:شهرداری موظف شد که صندوق هایی با سرمایه ١٠میلیارد تومانی برای جذب استارت آپ ها و طرح های خلاق و نوآورانه تشکیل دهد.
خسروی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به بانوان شرکت کننده در استارت آپ گفت:برای موفقیت در کسب و کار عمده انرژی خود را بروی تیم سازی متمرکز کنید.
وی تیم سازی را رکن اصلی یک ایده برشمرد و گفت:یکی از عمده ترین عامل شکست استارت آپ ها نبود تیم متحد و توانمند است .

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.