• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 6
13

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست حمایت از کالای ایرانی :بی کیفیت خواندن کالای ایرانی، حرف صحیحی نیست

  • کد خبر : 18751
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
دبیر کل خانه صنعت،  معدن و تجارت ایران در نشست حمایت از کالای ایرانی :بی کیفیت خواندن کالای ایرانی، حرف صحیحی نیست

دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت ایران در اولین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی گفت: بی کیفیت خواندن کالای ایرانی، حرف صحیحی نیست. به گزارش شبکه ایران کالا سید محمدرضا مرتضوی با تشکر از درایت رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال و حمایت از کالای ایرانی گفت: رهبر انقلاب بزرگترین لطف […]

دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت ایران در اولین نشست هم اندیشی حمایت از کالای ایرانی گفت: بی کیفیت خواندن کالای ایرانی، حرف صحیحی نیست.

به گزارش شبکه ایران کالا سید محمدرضا مرتضوی با تشکر از درایت رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال و حمایت از کالای ایرانی گفت: رهبر انقلاب بزرگترین لطف را به تولید کننده داشتند .

دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت ایران ادامه داد: بی کیفیت خواندن کالای ایرانی، حرف صحیحی نیست. فرش، فولاد، پسته، زعفران، لبنیات و شیرینی ایرانی قابل رقابت با دنیاست. موسسه استاندارد هم در صیانت از کیفیت سختگیری زیادی دارد و همین منجر به کیفیت بالای کالا شده است.

وی با اشاره به کیفیت نازل خودروی داخلی خاطر نشان کرد: مسئله خودروی بی کیفیت ایران به نوع مدیریت بر میگردد. اگر مدیریت صحیحی اعمال شود صنعت خودرو نیز کیفیت لازم را به دست می اورد.

مرتضوی افزود: راه سعادت این نیست که نرخ ارز افزایش یابد چون به ضرر کارگر است. اصرار بر تثبت قیمت ها هم درست نیست. پول محور بودن بانک و تعطیلی سایر روش های اعتباری ریشه های تولید ملی را خشکانده است

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=18751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.