• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
13

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: امریکا به تحریم اعتیاد دارد؛ دنیا ترکش می‌دهد

  • کد خبر : 22190
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: امریکا به تحریم اعتیاد دارد؛ دنیا ترکش می‌دهد

محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره تاثیر تحریم‌های امریکا به صمت گفت: امریکا هر کاری می‌توانست برای آسیب به اقتصاد ایران انجام داد و این تمام تلاش چند ماهه امریکا است. هر چند که این تحریم‌ها بی‌تاثیر نبود اما امریکا هرگز به آنچه تصور می‌کرد، دست نیافت. مرتضوی با اشاره به […]

محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره تاثیر تحریم‌های امریکا به صمت گفت: امریکا هر کاری می‌توانست برای آسیب به اقتصاد ایران انجام داد و این تمام تلاش چند ماهه امریکا است. هر چند که این تحریم‌ها بی‌تاثیر نبود اما امریکا هرگز به آنچه تصور می‌کرد، دست نیافت.
مرتضوی با اشاره به اینکه امریکا چندین دهه خود را پلیس دنیا فرض می‌کرد، افزود: با روی کار آمدن ترامپ، دنیا متوجه شد که امریکا پلیس خوبی برای اقتصاد جهانی نیست و نباید با این کشور همراه شود. بر این اساس، امروز دیده می‌شود که ۸ کشور به دنبال ادامه واردات نفت از ایران هستند. در این بین، نام کشورهایی دیده می‌شود که عمده واردات نفت از طرف آنها است. وی توضیح داد: در جریان روابط اقتصادی ایران با دنیا قرار شد صندوقی ایجاد شود که ایران درآمد ناشی از صادرات نفت را به آن صندوق واریز کند تا بدون دخالت شبکه خزانه‌داری امریکا این سرمایه در قالب ارز، تجهیزات و دانش فنی وارد ایران شود. این موضوع کمک می‌کند تا تحریم‌های شبکه خزانه‌داری امریکا نیز بی‌تاثیر شود.

لینک کوتاه : http://www.iranhim.ir/?p=22190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.